Nordicbox

27 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.4 för Nordicbox kommer från 27 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Nordicbox:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (25)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Nordicboxs returpolicy har många nackdelar som kunderna har påpekat. Det finns ingen tydlig återbetalningspolicy (0%), vilket kan göra det svårt för kunder att veta vad de kan förvänta sig. Att företaget tar emot gamla skadade skärmar till iPhone (100%) kan vara en fördel för vissa kunder, men det kan också ses som en nackdel för dem som inte behöver den tjänsten. Returprocessen anses vara krånglig och det finns ingen kommunikation (50%) vilket skapar frustration för kunderna. Att returfrakten är dyr (75%) och att det även har skett misstag med felaktiga leveranser (25%) är andra problem som kunder har påpekat. Sammantaget behöver Nordicbox förbättra sin returpolicy för att öka kundnöjdheten.

“Krångligt med retur vid felleverans”

“Fel produkt levererats är det kundens problem med returer”

👍 1   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ove Linden - 6 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Svårt att få kontakt via telefon
  • Krångligt med retur vid felleverans
  • Kostar kunden pengar för porto
  • Går inte nå på telefon även om leveransen inte är komplett
  • Fel produkt levererats är det kundens problem med returer