Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Nordicboxs returpolicy har många nackdelar som kunderna har påpekat. Det finns ingen tydlig återbetalningspolicy (0%), vilket kan göra det svårt för kunder att veta vad de kan förvänta sig. Att företaget tar emot gamla skadade skärmar till iPhone (100%) kan vara en fördel för vissa kunder, men det kan också ses som en nackdel för dem som inte behöver den tjänsten. Returprocessen anses vara krånglig och det finns ingen kommunikation (50%) vilket skapar frustration för kunderna. Att returfrakten är dyr (75%) och att det även har skett misstag med felaktiga leveranser (25%) är andra problem som kunder har påpekat. Sammantaget behöver Nordicbox förbättra sin returpolicy för att öka kundnöjdheten.