Alla recensioner
Affiliate redovisning: Det här inlägget innehåller en anknuten länk, vilket innebär att när du klickar på Visa och sedan gör ett köp kan vi få en provision som hjälper till med att driva webbplatsen.
Mobiltelefoner använder vi nästan alla dagligen, oberoende hur gamla eller unga vi är eller vad vi jobbar med. Nuförtiden är det väldigt vanligt att folk är väldigt fast i sina telefoner eftersom man i dagsläget kan göra så mycket på dem. Många kan jobba via sina mobiltelefoner, hålla kontakten med hela familjen och alla vänner och vissa använder mobilen för att fly undan det som händer runt omkring en. Är det så att man är ute efter en ny telefon eller kanske tillbehör till mobiltelefonen som man redan har så finns det många butiker och hemsidor man kan vända sig till, en nätbutik är Nordicbox och de erbjuder sina kunder mobilskal och andra mobiltillbehör.
Vad skulle hända om man beställer ett mobilskal från Nordicbox och så är det söndrig när det kommer hem? Hur ska man göra om man vill lämna in en reklamation och hur långa ör leveranstiderna? Det är frågor man kan finna svaret på genom att läsa andra personers recensioner, personer som redan har någon erfarenhet av företaget i fråga.
Under 2015 grundades och lanserade företaget och de är verksamma online och har alltså inte någon fysisk butik. Företagets kontor och lager ligger i Öresundsbro i Sverige. Företaget Nordicbox erbjuder sina produkter till privatpersoner samt företagskunder. Sedan företagets start har de haft över 120 000 kunder.
Vi på Komplett - Erik
På företagets hemsida har kunderna möjligheten att kolla igenom olika produktkategorier som tex datortillbehör, lagring, reservdelar och så vidare. En sökfunktion finns även tillgänglig inne på hemsidan. Priserna på hemsidan står i svenska kronor samt att de är inklusive moms. Nordicbox levererar sina produkter inom Sverige och leveranstiden är mellan 1–3 dagar, under högsäsong kan det ta 3–5 dagar för kunderna att få sina paket. Klarna har hand om betalningar som sker via företaget och kunderna kan välja mellan att betala med kort, direktbetalning via internetbanken, delbetalning eller på faktura. Kunderna har upp till 30 dagar på sig att returnera en produkt om de är i behovet av det. Då kan hen vilja återbetalning eller byte av produkt. För att returen ska bli godkänd ska produkten vara oanvänd och i originalförpackning.
Inne på företagets hemsida finns de oftast ställda frågorna besvarade i en så kallad ”FAQ”. Skulle kunderna vara i behovet av att kontakta kundtjänsten hos företaget så är det möjligt genom telefon, e-post eller via ett kontaktformulär. Skulle kunden vilja lämna in en reklamation ska hen börja med att kontakta kundtjänsten, berätta sitt ärende och sedan gå vidare med det. Alla produkter går inte att reklamera om de har gått sönder, det blir tex inte en godkänd reklamation om skadan på en produkt har uppstått av fall eller felhantering.
Har du handlat hos Nordicbox? Om du har det kan du skriva en recension om företaget där du berättar vad du tyckte om leveranstiderna, hur kundtjänsten var om du kontaktade dem samt hur kvaliteten på produkten var. Recensioner går att skriva på omdomesstalle.se.
Vad kostar det egentligen att köpa en mobil?
Affiliate redovisning: Det här inlägget innehåller en anknuten länk, vilket innebär att när du klickar på Visa och sedan gör ett köp kan vi få en provision som hjälper till med att driva webbplatsen.
Betalde och beställde en trådlös laddare för 509 kr och fick ett paket munskydd!!! Handla inte härifrån!