Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. MUSCLEPAIN har en del utmaningar när det gäller kommunikation och kundservice. De har problem med att svara på mail i tid och det finns bristfällig information på deras hemsida. Trots detta har de löst vissa ärenden professionellt och snabbt. Kundservicen anses vara dålig av vissa och bra av andra, med både snabb återkoppling och långsam respons. Det verkar finnas en del brister i kommunikationen, men vissa uppskattar den hjälpsamma efterkontrollen via mail. Sammantaget verkar kommunikationen vara blandad och kan förbättras för att öka kundnöjdheten. (55% positiv, 45% negativ)