MUSCLEPAIN

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för MUSCLEPAIN kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för MUSCLEPAIN:

TrustPilot (7)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. MUSCLEPAIN har en del utmaningar när det gäller kommunikation och kundservice. De har problem med att svara på mail i tid och det finns bristfällig information på deras hemsida. Trots detta har de löst vissa ärenden professionellt och snabbt. Kundservicen anses vara dålig av vissa och bra av andra, med både snabb återkoppling och långsam respons. Det verkar finnas en del brister i kommunikationen, men vissa uppskattar den hjälpsamma efterkontrollen via mail. Sammantaget verkar kommunikationen vara blandad och kan förbättras för att öka kundnöjdheten. (55% positiv, 45% negativ)

“Mycket dålig kundservice”

“Långsam leverans”

“Dålig kommunikation”

“Osäker leveransprognos”

“Ingen kommunikation”

“Orderbekräftelse saknas”

“Svårt att få kontakt”

“Ingen produkt och pengar tillbaka för sent”

“Löfte om leverans inom 1-5 dagar”

“Lång väntan och bristfällig kommunikation från support”

👍 6   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Juan - 23 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice

Therese Sallhed - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Osäker leveransprognos

Robin Alfredsson - 13 december 2021Trustpilot 🔗

  • Ingen kommunikation
  • Dålig kundservice
  • Orderbekräftelse saknas
  • Svårt att få kontakt

Charlie - 7 december 2021Trustpilot 🔗

  • Ingen produkt och pengar tillbaka för sent
  • Löfte om leverans inom 1-5 dagar
  • Lång väntan och bristfällig kommunikation från support
  • Falska löften om speciella nödprodukter
  • Missnöjd med försening av gåva
  • Svårt att få tillbaka pengarna i tid

Daniel - 6 december 2021Trustpilot 🔗

  • Svårt att nå kundtjänst
  • Produkter ej tillgängliga trots lagersaldo
  • Långsamma svarstider på e-post