Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten hos mResell har sin fördel i att de erbjuder aktiv kundsupport via samtal och chatt (64%), vilket ger möjlighet att ringa om frågor. Processen är smidig och professionell med regelbundna uppdateringar genom hela processen (72%), vilket ger förtroende. Tyvärr saknas information om återbetalningsprocessen för vissa kunder (22%), samt långa väntetider på återbetalning utan förklaring (14%). Sammantaget verkar kundtjänsten vara tillmötesgående och effektiv, men det finns rum för förbättring vad gäller tydligare kommunikation i vissa delar av processen.