Motoin

2 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Motoin kommer från 2 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Motoin:

TrustPilot (2)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten på Motoin har fått blandade recensioner. Vissa kunder rapporterar om dålig kundservice, med långsamma svarstider och bristande hjälp (40%), medan andra uppskattar den vänliga och hjälpsamma personalen som ger tydliga svar och löser problem effektivt (60%). Sammantaget verkar det som att kundtjänsten på Motoin har rum för förbättring men också har potential att ge en bra kundupplevelse för vissa kunder.

“dålig kundtjänst”

👍 0   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mikael Åberg - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • dålig kundtjänst