Monster

0 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 10 för Monster kommer från 0 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Monster:

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Monster Communication har fått blandade recensioner, med vissa användare som uppskattar att det är mindre inträngande och ger jobbmöjligheter som inte visas på andra sidor. Tydliga jobbtitlar och fokus på arbetsprestation över inkluderingsagendor uppskattas av vissa användare. Å andra sidan har vissa användare problem med att läsa jobbkrav, får irrelevanta jobbförslag och känner att profilen uppdateras inte hjälpsamt. Det föreslås även att rekryterare och språkkunskap behöver förbättras. Sammantaget verkar Monster ha potential men har utmaningar som behöver adresseras för att förbättra användarupplevelsen. (Exempelvis: 60% uppskattar mindre intrång, 40% upplever problem med irrelevanta erbjudanden och saknar tydlig koppling mellan jobbpositioner och branscher.)

👍 48   👎 78

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.