Mini in the Box

31 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Mini in the Box kommer från 31 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Mini in the Box:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (29)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mini in the Box Return Policy har en flexibel tidslinje för returer men har höga returfraktkostnader (50%) och en komplicerad process för att returnera produkter (50%). Det gör det svårt för kunder att returnera produkter som inte passar eller motsvarar deras förväntningar.

“Jackan passade inte storleksmässigt”

“Komplicerad returprocess och höga returfraktkostnader”

“Kan inte få pengarna tillbaka eller en ny produkt”

“Returfrakten var dyr och pengarna för draperiet och frakten tillkomst fås inte tillbaka”

“Mejladressen gäller inte vid retur”

“Kan inte bifoga bilder som bevis”

“Produkter ej levererade”

“Ingen återbetalning”

👍 0   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Bosse A - 3 juni 2022

  • Leverans på 12 dagar
  • Jackan passade inte storleksmässigt
  • Komplicerad returprocess och höga returfraktkostnader
  • Negativ syn på företaget och dess affärsmetoder
  • Besviken på kvaliteten och egenskaper hos produkten

Nadja - 19 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Fick mitt paket i tid
  • En av delarna trasig
  • Kontaktar kundservice och får inget svar på 2 veckor
  • Måste förklara felet flera gånger
  • Kan inte få pengarna tillbaka eller en ny produkt

Alice Seiler - 8 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Problemet löste sig
  • Hermes var tillmötesgående
  • Förälskad i motivet på duschdraperiet
  • Leveransen tog väldigt lång tid
  • Draperiet var suddigt och stenarna syns inte
  • Kundservice förstod inte
  • Fotot visade elefanten och stenarna tydligt
  • Lurendrejeri av företaget
  • Returfrakten var dyr och pengarna för draperiet och frakten tillkomst fås inte tillbaka

Stella Lundqvist - 1 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Svarar inte på mejl
  • Mejladressen gäller inte vid retur
  • Svårt att få kontakt
  • Kräver bevis vid reklamation
  • Skickat plast istället för äkta läder
  • Kan inte bifoga bilder som bevis
  • Krångligt system

Björn Hellberg - 21 april 2020Trustpilot 🔗

  • Produkter ej levererade
  • Kundtjänst svarar inte
  • Ingen återbetalning
  • Lång leveranstid