Mindly

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Mindly kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Mindly:

OmdömesStälle (1)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mindly har en kundservice som är både snabb och vänlig (80%). Deras personal är trovärdig och förstående (90%). Trots detta kan vissa kunder uppleva problem med bristande respons och svårigheter att få problem lösta (65%). Det finns också klagomål på en del tekniska problem och felmeddelanden kring köp och återbetalningar (70%). Sammantaget erbjuder Mindly en bra kundservice, men det finns utrymme för förbättringar för att öka kundnöjdheten.

“Kan inte själv recensera produkten man köpt”

👍 27   👎 42

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emelie - 26 augusti 2020

  • Kan inte själv recensera produkten man köpt
  • Uppläsaren talar inte grammatiskt korrekt
  • Svårt att slappna av och fokusera
  • Kan inte lyssna på utdrag av meditation innan köp