Medisera

8 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Medisera kommer från 8 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Medisera:

OmdömesStälle (7)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mediseras återbetalningspolicy får en blandad recension. En kund kommenterar att de upplevde bristande resultat och behövde få en återbetalning, vilket indikerar att företaget kan vara flexibla i vissa fall. Dock finns det även kunder som inte var nöjda med återbetalningsprocessen, vilket antyder att det kan finnas förbättringsområden. Sammantaget verkar Mediseras återbetalningspolicy vara tillräckligt flexibel för vissa kunder, men det finns potential för förbättringar för att öka kundnöjdheten. (50%)

“Bristande resultat, behov av återbetalning”

“Bedrägeri”

👍 0   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Johan Larsson - 15 september 2022

  • Otillräcklig tjänstekvalitet vid blodprovstagning
  • Brister i kompetens hos personalen
  • Misslyckad tjänst, kunde inte leverera
  • Hörsammade samtal och kommentarer under provtagningen
  • Obehaglig upplevelse under blodprovtagning
  • Bristande resultat, behov av återbetalning

David - 7 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri