Max Gaming

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för Max Gaming kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Max Gaming:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Max Gaming har en enkel returprocess (70%), ersätter defekta varor utan problem (100%) och erbjuder fantastiskt bemötande vid retur (100%). De ordnar tillbakaleverans av felaktiga produkter och betalar till och med portot (100%). Tyvärr kan vissa kunder uppleva lång leveranstid och komplicerad returpolicy (40%), samt ha svårigheter med att reklamera produkter med vassa kanter (20%). Sammantaget verkar Max Gaming ha en hyfsad returpolicy med förbättringsområden vad gäller kommunikation och kundtjänst.

“Oskäliga 98 kr för retur”

“Märklig returprocess”

“Dålig support och returkostnad”

“Fri retur saknas”

“Lång leveranstid, komplicerad returpolicy”

“Felaktig kommunikation kring returprocessen”

“De makulerade orden och jag kunde göra en ny”

“Enkel returprocess”

“Dålig returpolicy”

“Kan behålla sin produkt”

👍 13   👎 20

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Consumer - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oskäliga 98 kr för retur
  • Märklig returprocess
  • Helt ok sida
  • Helt ok leveranstid

Axel - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig support och returkostnad
  • Fri retur saknas

Jonas Björk - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid, komplicerad returpolicy
  • Defekt mus efter kort användning
  • Felaktig kommunikation kring returprocessen

Jonas Falk - 15 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabbt och smidigt
  • De makulerade orden och jag kunde göra en ny
  • Inte ens 24 timmar har jag varorna

Linnéa Svensson - 14 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Smidig transaktion
  • Enkel returprocess
  • Snabb kundservice

Viktor - 14 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kommunikation
  • Dålig returpolicy
  • Dålig kundservice
  • Dyr prissättning

Leo Strand - 10 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bättre ordförslag för företaget
  • Inte fått produkt på en månad
  • Inte hört något sen jag beställde
  • Skrivit och inte fått svar på en vecka
  • Skulle ge bort som present men har köpt annat
  • Har inte betalat fakturan
  • Kan behålla sin produkt

Omar Nazir - 2 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Deras returpolicy är sämst!
  • Bra utbud och leveranstider

Anna - 28 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Granska de returnerade föremålen för att få extra pengar?
  • Fick tillbaka bilder på trasig förpackning trots att varan var felfri
  • De godkände först inte returen och krävde sedan betalning för den trasiga förpackningen
  • Känns väldigt oseriöst att behöva betala för något som inte ens var ens fel

Filip Gepertz - 26 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Transportskador
  • Produktkvalitet
  • Kundservice
  • Återbetalning av pengar

Daniel - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Reklamationsprocessen är ineffektiv

Pierre Elmegren Rabe - 3 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Begagnat Xbox Series X istället för nytt
  • Fettig och smutsig kontroll
  • Saknade tillhörande kablar
  • Ingen återbetalning trots returnering

Elias Gahnström - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Utmärkt service
  • Defekt vara ersatt utan problem
  • Enkelt att returnera vara
  • Kommer att fortsätta handla i framtiden

Helen - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Har inte fått min beställning efter en hel 1 månad!
  • Efter 1 månad har jag fortfarande inte fått något
  • Vi har skickat till dom 2 gånger men har inte fått något svar
  • KOMMER INTE BESTÄLLA NÅGOT HÄR IFRÅN IGEN!

Pernilla - 17 december 2023Trustpilot 🔗

  • Fantastiskt bemötande vid retur
  • De betalade portot
  • De ordnar tillbakaleverans av felaktig produkt
  • Fick nya returlappar till produkten jag hade hemma

Per Boström - 3 november 2023Trustpilot 🔗

  • Förväntad produktbild matchade inte levererad produkt
  • Kundtjänst antog jag skulle veta vad som ingick istället för att förklara
  • Ingen bytes- eller returpolicy

GzX - 8 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Produkten hade vassa kanter
  • Svårt att reklamera
  • Dålig kundservice
  • Oseriöst företag

Melwin - 20 juli 2023Trustpilot 🔗

  • väldigt bra service

Mikael - 18 april 2023Trustpilot 🔗

  • Kan inte leverera
  • Fick aldrig ordern
  • Fick aldrig ett mail från firman
  • Måste ta upprepad kontakt för att få information
  • Försenad leverans
  • Produkter på hemsidan som inte finns i lager
  • Beloppet drogs direkt vid köpet
  • Hoppas på återbetalning
  • Firman gör förhandsbokning istället för att ha varan i lager
  • Dålig erfarenhet
  • Ej återkomma till denna firma

FemtonKS - 4 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Snabba leveranser inom Stockholm
  • Varor alltid i tid
  • Hyfsad returpolicy under Jultider
  • Tydlig kommunikation om fördröjningar
  • Otydliga leveranstider från vissa företag online

RJ - 25 november 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig service.
  • Ville först returnera mina hörlurar pga dålig kvalitet, men de ville göra avdrag på kartongen (som är konstruerad att gå sönder när man öppnar fliken då den är tejpad på insidan) efter mejlkontakt en hel arbetsdag så ger de med sig och påstår sig bjuda på skadan, då de förklarat för mig att de kommer inspektera och om den är skadad kommer de dra av, så jag litar inte på dem - ser inget annat val än att behålla lurarna.
  • Enligt 14 dagars ångerrätt får de inte göra avdrag, speciellt när kartongen är designad så som den var.
  • 12 dagar senare sänker de priset på lurarna, jag ber om en prismatchning men nej.
  • Akta er för detta företag.

Robin - 10 november 2022Trustpilot 🔗

  • Smidig hantering av returer