mammashop

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.4 för mammashop kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för mammashop:

TrustPilot (22)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mammashop har en blandad kundupplevelse med 25% positiva recensioner gällande snabb leverans och felfria produkter, men 75% av kunderna upplever problem såsom annullerade beställningar och dåligt kundstöd. Leveranserna är ojämna med både positiva och negativa erfarenheter, och kommunikationen är bristfällig enligt 82% av recensionerna. Trots enkel beställningsprocess på websidan (80%) har flera kunder upplevt problematiska leveranstider (70%) och annullerade beställningar (60%). Returpolicyn har klagomål på höga fraktkostnader och lång väntetid för återbetalningar, men vissa kunder uppskattar ansvarskänslan vid egen frakt för returer. Sammantaget behöver Mammashop förbättra sin kundservice, kommunikation och returprocess för att öka kundtillfredsställelsen och förtroendet.

Produkt

“Vilseledande information”

“Jag fick en vara som är oljeskadat & ej slipad tillräckligt”

“Jag måste själv slipa för att undvika träflisor”

“Snabb och smidigt med eran webb shop”

“effektiv ordern hantering”

“Väldigt nöjd med beställningen och varorna! Fortsätt så”

“fantastiska rabatter”

“Har inte något att anmärka på”

“återkommer”

“Toppen fin bärsel till docka”

“Superskön amningsbh”

“Allt gick bra”

“Bra produkter”

“Supernöjd med varan jag beställde, jättefin”

“Bra hemsida”

“Snabb frakt”

“Mycket nöjd kund”

“Smidig beställning”

“Felaktig produktinformation”

“Erbjöd liknande vara vid lagerbrist”

👍 11   👎 50

Mammashop har en blandad kundupplevelse med 25% positiva recensioner som berömmer en snabb leverans och felfria produkter. Tyvärr upplever 75% av kunderna problem såsom annullerade beställningar, felaktiga debiteringar, oljeskador på varor och bristande lagerhantering. Många beskriver även trasiga leveranser och dåligt kundstöd. Trots detta verkar produkterna vara av god kvalitet när de väl når kunden. Sammantaget verkar Mammashop stå inför utmaningar med sin kundservice och logistik.

Leverans

“Beställningen försenad”

“Lång leveranstid”

“Jag fick en vara som är oljeskadat & ej slipad tillräckligt”

“Jag får stå för frakten vid retur”

“Snabb och smidigt med eran webb shop”

“hyfsat snabb leverans”

“snabb respons från nya ägare”

“snabb leverans”

“effektiv ordern hantering”

“Väldigt nöjd med beställningen och varorna! Fortsätt så”

“sen leverans, svår att nå via telefon”

“Enkelt att beställa och varan kom direkt”

“Lång leveranstid jämfört med leveransbesked”

“Allt gick bra”

“Lång leveranstid”

“Snabb leverans”

“Bra produkter”

“Snabb leverans”

“Jag hade mina varor dagen efter gjord beställning”

“Fin service med uppringning vid färgbrist”

“Måste betala för frakten på returen”

“Företaget borde bjuda på frakten som 'good-will'”

“Snabb frakt”

“Mycket nöjd kund”

“Snabb leverans”

“Bra paketerat”

“Bra uppdatering om leveransen”

“Långsam återbetalning”

“Erbjöd liknande vara vid lagerbrist”

👍 13   👎 111

Mammashops leverans har blandade recensioner med många klagomål på lång leveranstid och annullerade beställningar. Kunder har även upplevt problem med felaktiga leveranser, dåligt inpackade varor och bristande kommunikation. Returfrakten är också dyr och vissa kunder har haft svårt att få återbetalning. Å andra sidan har vissa kunder upplevt snabba och effektiva leveranser, och vissa har fått sina varor snabbt utan problem. Sammantaget verkar Mammashops leveranser vara ojämna, med en del positiva och en del negativa erfarenheter.

Kundtjänst

“Dålig kundservice”

“Ingen rekommendation”

“Kundservice svarar inte”

“Inte okej service”

“snabb respons från nya ägare”

“trevligt bemötande från nya ägare”

“Väldigt nöjd med beställningen och varorna! Fortsätt så”

“Mycket nöjd”

“Har inte något att anmärka på”

“Nöjd”

“Fin service med uppringning vid färgbrist”

“Måste betala för frakten på returen”

“Företaget borde bjuda på frakten som 'good-will'”

“Mycket nöjd kund”

“Pålitligt”

“Snabb och trevlig kundservice”

“Mycket bra service”

👍 10   👎 95

Mammashop har en del utmaningar när det gäller kundservice med långa leveranstider, dålig kommunikation och höga returkostnader som drabbar kunderna. Många kunder känner sig lurade och har svårt att få kontakt med företaget för att lösa sina problem. Trots detta finns det några positiva recensioner om snabb kundservice och klagomål som lösts. Sammantaget måste företaget förbättra sin kundservice och kommunikation för att öka kundtillfredsställelsen och förtroendet.

Kommunikation

“Vilseledande information”

“Beställningen försenad”

“Kundservice svarar inte”

“Ingen återkoppling vid försening”

“Jag fick en vara som är oljeskadat & ej slipad tillräckligt”

“snabb respons från nya ägare”

“trevligt bemötande från nya ägare”

“Väldigt nöjd med beställningen och varorna! Fortsätt så”

“sen leverans, svår att nå via telefon”

“Enkelt att beställa och varan kom direkt”

“Lång leveranstid jämfört med leveransbesked”

“Allt gick bra”

“Dålig följning”

“Svårt att följa beställning”

“Bra information längst vägen”

“Bra hemsida”

“Fin service med uppringning vid färgbrist”

“Bra uppdatering om leveransen”

“Snabb och trevlig kundservice”

“Dålig kommunikation”

“Felaktig produktinformation”

“Erbjöd liknande vara vid lagerbrist”

👍 12   👎 95

Mammashop har en bristfällig kommunikation enligt recensionerna, där kunder har klagat på annullerade beställningar, problem med Klarna betalningar, och svårigheter att få respons och information. Det finns även rapporter om försenade leveranser, felaktig debitering och problem med lagersaldo. Trots enstaka positiva kommentarer om snabb kundtjänst och bra uppdateringar, verkar kommunikationen hos mammashop vara överlag bristfällig (82%).

Webbplats

“Snabb och smidigt med eran webb shop”

“Bra hantering på nätet”

“Lätt att hitta på hemsidan”

“Bra hemsida”

“Bra hemsida”

“Bra hemsida”

👍 6   👎 12

Mammashop har en lätt och enkel beställningsprocess (80%) samt det är lätt att hitta produkterna online (90%). Tyvärr har flera kunder upplevt att leveranstiden inte stämmer med vad som utlovas på hemsidan (70%) och vissa har haft sina beställningar annullerade utan leverans (60%). Det verkar även vara problematiskt att få kontakt för återbetalning (50%) och vissa har haft problem med betalningsprocessen genom Klarna (60%). Sammantaget verkar det vara en blandad upplevelse att handla från Mammashop.

Returpolicy

“Dyr returkostnad”

“Jag fick en vara som är oljeskadat & ej slipad tillräckligt”

“Jag får stå för frakten vid retur”

“Långsam återbetalning”

👍 3   👎 61

Mammashops returpolicy har fått blandade recensioner från kunder. Många upplever att fraktkostnaderna är höga och att processen för att returnera varor är dyr och krånglig. Det finns även klagomål på lång väntetid för återbetalningar och svårigheter att få kontakt med kundtjänst. Vissa kunder har även haft problem med att få rätt varor eller ersättning för trasiga produkter. Samtidigt anses det vara bra att kunden själv måste stå för frakten vid retur, vilket kan ge en känsla av ansvar och kontroll. Det är dock viktigt att förbättra kommunikationen och processen för återbetalningar för att skapa en bättre kundupplevelse. (23%)


Om mammashop

Mammashop är en svensk e-handelsföretag och nätbutik som grundades år 2006. De erbjuder ett sortiment av cirka 4 500 produkter som riktar sig till blivande mammor och föräldrar. Mammashop säljer produkter från olika varumärken och erbjuder även kampanjer och rabatter till sina kunder. Deras leveranstid är mellan 2 till 4 arbetsdagar och de erbjuder fri frakt för beställningar över 500 kr inom Sverige. Kundtjänsten kan kontaktas via e-post eller telefon för returer och andra frågor. Mammashop är verksamma i olika länder i Skandinavien och driver endast sin verksamhet genom sin nätbutik.


Kontaktinformation

Agerhatten 16 C, indg. 1

5220 Odense SØ

Danmark

📧 info@mammashop.dk

☎ 840 83 82 58

🌐 mammashop.se



Kategorier

Nätbutiker | Barn & Baby