Magasin 11

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 10 för Magasin 11 kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Magasin 11:

TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Magasin 11 har en lång leveranstid och betalningsproblem, vilket kan vara jobbigt för kunderna. Kundservicen är dålig och det finns en brist på social kundkompetens. Dessutom verkar det finnas problem med kontrollen över betalningar via Klarna. (20%)

“Tydlig kommunikation om produkter och tjänster”

👍 0   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Interiordesign - 21 februari 2018Trustpilot 🔗

  • Brett sortiment av retro- och inredningsprodukter
  • Bra kombination av fysisk butik och webbhandel
  • Prisvärda produkter
  • Tydlig kommunikation om produkter och tjänster