Lux-Case

27 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Lux-Case kommer från 27 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Lux-Case:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (26)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lux-Case har en generös returpolicy (20%), men tyvärr har flera kunder rapporterat problem såsom att de tvingats betala för retur (15%), långsam returprocess (10%), dyra returkostnader (10%) och bristfällig kommunikation (10%). Även om vissa kunder har fått ersättning snabbt och en bra efterleveransservice (5%), så behöver företaget förbättra sina rutiner för retur och kommunikation för att undvika fortsatta problem.

“skicka tillbaka spårbart”

“felaktig vara i retur”

“dyr spårbningbar retur”

“Lurad på retur”

“Långsam returprocess”

“Dyr returavgift”

“Lång väntetid efter en retur”

“Ångrar köpet”

“Jag måste ha det gamla skalet under det nya”

👍 7   👎 42

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Bo Söderström - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • skicka tillbaka spårbart
  • felaktig vara i retur
  • svarar inte
  • dyr spårbningbar retur

Helena Lejon - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurad på retur
  • Långsam returprocess
  • Dyr returavgift
  • Snabba leveranser
  • Förvirrande kundtjänst

Maria Eliasson - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång väntetid efter en retur

Anntine - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service
  • Snabb leverans
  • Dålig kvalitet på produkterna
  • Plast, billigt
  • Inte vill pryda min iPhone med
  • Ångrar köpet

Kund - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Skalet passar inte
  • Jag måste ha det gamla skalet under det nya