Lopesan

9 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Lopesan kommer från 9 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Lopesan:

TrustPilot (9)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lopesans kundservice erhåller både positiv och negativ feedback. Å ena sidan lovordas David, Ruben och Begonas utmärkta service och hotellstandarden. Familjevänligheten och den underbara tiden för småbarn framhävs också. Dock finns det kritik mot svårigheter att nå personal per telefon före ankomst, rasistiska skämt och oprofessionellt beteende, samt problem med receptionspersonal. Vissa gäster anser att kundservicenivån inte lever upp till förväntningarna för ett 5-stjärnigt hotell. Sammanfattningsvis erbjuder Lopesan bra service och läcker mat, men det finns utrymme för förbättringar av kundservicen. (80%)

“Utmärkt service av David, Ruben och Begona”

“Topnotch hotell”

“Rumsklimatstyrning”

“Felinformation om lagar”

“Dålig service”

“Mycket trevligt ställe att bo på”

“Trevliga människor”

“Vi kommer definitivt tillbaka”

“Det är omöjligt att prata med en person per telefon före ankomst”

“Rasistiska skämt och oprofessionellt beteende”

👍 9   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Wendy - 11 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Utmärkt service av David, Ruben och Begona
  • Topnotch hotell

wayne gold - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Rumsklimatstyrning
  • Felinformation om lagar
  • Dålig service
  • Matkvalitet

Sisse Ortwed - 1 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket trevligt ställe att bo på
  • Fantastisk trädgård med palmer och pooler
  • Bra nyårsfest
  • Trevliga människor
  • Vi kommer definitivt tillbaka

Brett - 2 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Hotellet ser bra ut på bilder
  • Middagen smakade som rester från lunchbuffén
  • Det är omöjligt att prata med en person per telefon före ankomst
  • Gäster och deras beteende är som under Black Friday på Walmart
  • Bufféer och room service är av låg kvalitet
  • Rasistiska skämt och oprofessionellt beteende
  • Kasinot har bedrägliga spel
  • Hotellet saknar energi och liv
  • För mycket användning av Comic Sans font

Georgia Peddieson - 30 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Allvarliga problem med receptionspersonal
  • Receptionistattityder och omsorg
  • Läget av rummen bredvid trapporna och hissarna
  • Personalen tycker att beteendet är acceptabelt
  • Personalen antydde att jag borde vara tacksam för utsikten
  • Kundservicenivån är inte som förväntat för ett 5-stjärnigt hotell
  • Rum med röklukt och avloppslukt
  • Risk att inte kunna sova denna semester

Jacob Zancho - 1 december 2021Trustpilot 🔗

  • Anställda vet inte hur man ger en bra kundupplevelse
  • Inte strikta när det gäller COVID-19
  • Erbjöd falsk information på hemsidan
  • Gäster bryr sig inte om COVID-19-åtgärder
  • Dålig kommunikation och förståelse från chefen
  • Otillräcklig kundservice från chefen

Michelle - 3 april 2019Trustpilot 🔗

  • Fantastiskt
  • Underbart vackert paradis
  • Älskar alla hotell från denna familj

Cassie R - 8 april 2018Trustpilot 🔗

  • Vackert hotell med rymliga rum och familjevänlig atmosfär. Mycket funktionell möbler. Briljant hotellpersonal och fantastisk mat.
  • Rum lämpliga för rörelseproblem med walk-in-duschar. Privat terrass på bottenvåningen.
  • Effektiv inchecknings- och utcheckningsprocess. Obefläckade områden med kvällsunderhållning. Uppvärmda pooler med handikappassistent.
  • Inga möjligheter till te-/kaffekokning på rummen. Dyrt hotellvatten jämfört med snabbköpspriser.
  • Långa promenader till matsalarna och allmänna utrymmen från de flesta rum. Möblerna blir lite slitna.
  • Bra men inte påträngande kvällsunderhållning erbjuds. Brist på faciliteter i rum för rörelsebegränsade individer.