Live It

12 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.2 för Live It kommer från 12 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Live It:

OmdömesStälle (4)
TrustPilot (8)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten på Live It verkar vara generellt vänlig och hjälpsam, även om vissa kunder upplever dem som oflexibla och svåra att boka om eller få återbetalning ifrån. En del kunder berömmer snabb leverans och effektiv hjälp vid bokning av upplevelser, medan andra känner besvikelse över bristen på flexibilitet och möjlighet att få tag på önskad tid. Trots detta verkar vissa kunder vara supernöjda med servicen och upplever den som vänlig och trevlig. Sammantaget verkar kundtjänsten ha en blandad respons, med vissa kunder som uppskattar hjälpen de fått, medan andra känner sig begränsade av dess rigiditet (50%).

“Rekommenderar”

“trevlig och hjälpsam kundtjänst”

“Fin upplevelse på fräscha hotell Marina Plaza i Helsingborg”

“Enkelt och bekvämt”

“Dåligt!”

“Lurade på hela beloppet!”

“Kan inte användas för komplettering”

“Svårt att avboka”

“Kort giltighetstid för presentkort”

“Hård policy för förlängning av presentkort”

👍 83   👎 24

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Eva Kamikazi - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Rekommenderar

Maria - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • trevlig och hjälpsam kundtjänst
  • krångligt att boka själv på nätet

Carin Larsson - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Fin upplevelse på fräscha hotell Marina Plaza i Helsingborg

Black Father - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Enkelt och bekvämt

Peter - 17 maj 2023

  • Dåligt!
  • Lurade på hela beloppet!
  • Kunde inte boka upplevelser eller boenden.
  • Lurade på pengar

Katarina Hagberg - 25 april 2023

  • Kan inte användas för komplettering
  • Svårt att avboka
  • Dyrare än direktbokning
  • Presentkortet kan inte användas i sin helhet

Stina - 27 april 2022

  • Kort giltighetstid för presentkort
  • Hård policy för förlängning av presentkort