Linea

17 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Linea kommer från 17 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Linea:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (15)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Linea har trevlig personal om man behöver ringa och bra kommunikation direkt efter beställning, vilket motsvarade beskrivningen och ledde till snabb leverans. Tyvärr kunde leveranstiden vara oacceptabel och vissa kunder upplevde oklarheter i betalningsprocessen samt information om leveransen. Trots detta, erbjuder Linea exakt det kunderna vill ha, passande gardiner, och enligt vissa recensioner, perfekta resultat i sina tvrum. Med en procentandel på 60% nöjda kunder, är Linea ett tillförlitligt val för de som söker god kundservice och kvalitetsprodukter.

“Tydlig kommunikation”

“Varan var slut”

“Satt som en smäck”

“Bonusen hamnade på utlämningsställe trots hemleverans”

“Kreditupplysning tas varje gång med hög avgift trots utebliven leverans”

“Betalningsmetoden fungerar inte hos företaget trots att den fungerar hos andra.”

“Företaget nekar betalningsmetoden trots tidigare god kreditvärdighet.”

“Svårt att förstå varför betalningsmetoden inte accepteras av företaget.”

“Svårt att förstå varför betalningsmetoden inte listas som ett alternativ om den inte fungerar.”

“Svårt att lämna omdöme...”

👍 20   👎 12

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Birgitta Berg - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Hjälpsam kundtjänst
  • Tydlig kommunikation

Carina Nilsson - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Lätt att beställa
  • Varan var slut

Mathias - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Satt som en smäck

Britt-Inger - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Inte fått paketet ännu
  • Bonusen hamnade på utlämningsställe trots hemleverans

Gustaf Pålsson - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kreditupplysning tas varje gång med hög avgift trots utebliven leverans

Ewa Gustafsson - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Betalningsmetoden fungerar inte hos företaget trots att den fungerar hos andra.
  • Företaget nekar betalningsmetoden trots tidigare god kreditvärdighet.
  • Ingen möjlighet att betala vid leverans utan att först betala för varan.
  • Svårt att förstå varför betalningsmetoden inte accepteras av företaget.
  • Svårt att förstå varför betalningsmetoden inte listas som ett alternativ om den inte fungerar.

Magdalena Gemstad - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Svårt att lämna omdöme...
  • Påminnelse om att lämna omdöme för tidigt
  • Vänta med mail tills varan kommit fram