Lexly

23 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.4 för Lexly kommer från 23 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Lexly:

TrustPilot (23)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lexly har en mycket professionell och kunnig personal som är hjälpsamma och engagerade i att lösa olika juridiska problem. Kundtjänsten är lyhörd och ger tydliga och konkreta svar, vilket skapade en känsla av trygghet och förtroende för deras expertis (92%). Möjligheten att boka tid med en jurist för rådgivning och att bli uppringd för att dubbelkolla dokument är mycket uppskattad (88%). Sammantaget ger Lexly en bra och snabb kommunikation samt en professionell och relevant vägledning utan känsla av enbart försäljnings profit (94%). Kunden känner ett fantastiskt förtroende för personalen och skulle definitivt använda deras tjänster igen i framtiden (95%).

“Gratis behovsanalys var ett skämt”

“Skriva testamente var tydligt”

“Bra samtal”

“Snabbt svar efter förfrågan”

“Fullt pris trots obrukbara handlingar”

“Vänligt och hjälpsamt bemötande av Annie.”

“Lugn och saklig i sina förklaringar om testamente och framtidsfullmakt.”

“Lättfattbart”

“Professionellt och bra”

“Enkel kommunikation och process”

👍 160   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Basic behovsanalys
  • Gratis behovsanalys var ett skämt
  • Skriva testamente var tydligt
  • Mer info önskades

Ingrid Nordvall - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bra samtal

ingemor persson - 18 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabbt svar efter förfrågan
  • Lätt att fylla i blanketten

Dödsboet efter Maj-Lis Agneta - 16 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Fullt pris trots obrukbara handlingar

Lars Göran Herrström - 16 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Vänligt och hjälpsamt bemötande av Annie.
  • Lugn och saklig i sina förklaringar om testamente och framtidsfullmakt.

Kund - 11 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Lättfattbart

Martin Ljungqvist - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Professionellt och bra
  • Enkel kommunikation och process
  • Visst slarv som rättades till
  • Ibland lite lång svarstid

Elisabet Nykvist - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Total brist på instruktioner
  • bra hjälp att rätta till saker
  • Tålamodiga, trevliga och tillmötesgående personer i kundtjänst

Joachim Borg - 21 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb återkoppling
  • Lätt att boka till och hög tillgänglighet

kund - 21 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Trevlig och kompetent jurist
  • Lugnt och sakligt förklarande

Berit Thorslund - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Trevligt och proffsigt bemötande
  • Mycket bra information om mina frågor
  • Snabb hantering av mina ärenden

Hasse Lars-Erik Johansson - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Seröst och professionellt bemötande
  • Enkel online-process för att fylla i och skriva dokument

Anders B N - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra service och snabb hantering
  • Mycket bra personal / handläggare

Inger Hammarberg - 16 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Hjälpen att skriva testamente

Lars-Åke Persson - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Stor och trevlig Maria Myrberg

Mats Wallin - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Tydlig kommunikation

Christer Lindberg - 7 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Enkelt att använda online
  • Bra med hjälp om man behöver

Bengtsson Torpet - 5 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bättre upplevelse andra dagen