Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lets Deal får en blandad recension när det gäller kundservice. Å ena sidan finns det positiva kommentarer om smärtfria beställningar, professionellt bemötande och lyhördhet för kundens önskemål. Josefin på kundservice får särskilt beröm för sin effektiva hantering av ärenden. Å andra sidan finns det klagomål om en del dåliga bemötanden, avsaknad av svar på klagomålsmail och problem med att få återbetalningar. Det verkar vara viktigt för dem att visa ansvar och skydda konsumenten, även om det finns utrymme för förbättringar när det gäller att lösa klagomål och ge snabbare svar. Totalt sett verkar kundservicen hos Lets Deal vara genomgående okej men med områden som behöver förbättras för att nå en högre nivå av tillfredsställelse hos sina kunder (67%).