Klingel

10 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.4 för Klingel kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Klingel:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (9)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Klingels returpolicy har flera nackdelar enligt recensionerna. Enligt flera kunder är det dyra avgifter för retur (50%) och fler avgifter vid både köp och retur (30%). Det finns också problem med att skicka tillbaka varor (20%) och att returfraktsedeln inte fungerade med Postnord (10%). Det finns ingen möjlighet att byta vara och returhanteringen upplevs som dålig (20%). Sammantaget upplever kunder det som svårt och besvärligt att returnera varor till Klingel.

“Dyra avgifter”

👍 0   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Zelda Zong - 16 augusti 2018Trustpilot 🔗

  • Dyra avgifter