Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. John Henrics kommunikation har brister enligt recensionerna, med kunder som klagar på dålig kommunikation (22%), falsk marknadsföring (36%), svårigheter att få kontakt (14%), långsamma svarstider (8%), och problem med leveranser (10%). Trots detta prisas produkterna för att vara av bra kvalitet och från duktiga familjeföretag, men marknadsföringen framstår som oproffsig enligt vissa kunder. Kundtjänsten har fått kritik för standardiserade svar och oproffsigt beteende, medan vissa kunder har varit väldigt nöjda med sin upplevelse hos John Henric. Sammanfattningsvis verkar företagets kommunikation ha en del brister, men vissa kunder är ändå extremt nöjda med sina köp.