iPhonebutiken

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för iPhonebutiken kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för iPhonebutiken:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. iPhonebutiken har en bra returhantering med en enkel process och återbetalning (60%). Tyvärr måste kunderna själva betala för returfrakten, vilket kan vara kostsamt (40%). Kundservicen för returer får blandade betyg, där vissa tycker att den är urusel medan andra anser att den är bra (50%). Ingen reklamation tillåts vid felaktigt levererade produkter, vilket kan vara en nackdel för vissa kunder (30%). Sammantaget verkar iPhonebutikens returpolicy vara ganska bra men kan vara kostsam och begränsad för vissa kunder.

“Oseriöst företag”

“Ingen reklamation trots att varan skickades tillbaka”

“Returfrakt får man själv stå för”

“inga kompensationer för skador”

“Måste betala spårbar frakt för att reklamera produkten”

“Ej kompatibla tillbehör”

“Vägrar återbetalning vid defekt”

“Jättedåligt kundservice och dålig kvalitet på produkten som gick sönder efter en vecka”

“Kunden bär alla kostnader för frakt och retur”

“Rekommenderar inte butiken på grund av svårigheter med returer”

👍 10   👎 22

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Elena Lundgren - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Oseriöst företag

OG - 15 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen rekommenderad nätbutik
  • Fel vara trots att produkten valdes på hemsidan
  • Långsam leverans
  • Ingen reklamation trots att varan skickades tillbaka

Nader - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Billiga fejk produkter
  • Urusel kundservice
  • Returfrakt får man själv stå för

Anonym Anonym - 30 januari 2024Trustpilot 🔗

  • dålig reklamationshantering
  • inga kompensationer för skador
  • brist på förlåt eller kompensation
  • hoppas på bättre service i framtiden

Consumer - 2 november 2023Trustpilot 🔗

  • Jättedålig produkt
  • 49kr i frakt
  • Måste betala spårbar frakt för att reklamera produkten

andreas - 11 september 2023Trustpilot 🔗

  • Ej kompatibla tillbehör
  • Vägrar återbetalning vid defekt
  • Långa leveranstider och felaktig information

Damla - 21 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Slöseri med pengar och tid!
  • Jättedåligt kundservice och dålig kvalitet på produkten som gick sönder efter en vecka

Sandra - 15 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Kunden bär alla kostnader för frakt och retur
  • Otydlig fraktpolicy och bristande spårningsmöjligheter
  • Otrevlig kundtjänst vid påpekande om fraktpolicy
  • Rekommenderar inte butiken på grund av svårigheter med returer

Elin - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Hög fraktkostnad

Salah Abdala - 29 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felaktig produkt
  • Otydlig returpolicy
  • Dålig kundservice

Margitta Källman - 11 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Snabb och bra leverans
  • Positiv erfarenhet med returhantering
  • Återbetalning efter retur

Helena Kindh - 10 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Endast retur ingen annan lösning ?

Tore Hallqvist - 6 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Snabb att leverera
  • Problematisk returprocess

Denise Gidlöf - 5 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Dyr vid byte av vara
  • Kräver att kunden betalar för returfrakt och ny frakt
  • Fraktkostnaden var hög på grund av flera varor i samma beställning