Illustrerad Vetenskap

12 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.8 för Illustrerad Vetenskap kommer från 12 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Illustrerad Vetenskap:

TrustPilot (12)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Illustrerad Vetenskap har en fantastisk kundservice och support, vilket uppskattas av många kunder (83%). De erbjuder härlig hjälp och stöd (100%), men det har förekommit en del missförstånd angående leveranser som behövt rättas till (50%). Sammantaget är tidningen perfekt för alla som är intresserade av naturvetenskap och vill lära sig mer (100%).

“Bra kundservice”

“Inget intresse för kunderna”

“Bristande engagemang från företaget”

“Jättenöjd med tidningen”

“Lärande läsning”

“Pålitlig källa”

“Tvingas in i tillsvidareprenumeration”

👍 14   👎 7

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Barbro Gunilla Prästbacka - 29 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket intressant innehåll
  • Bra kundservice

Basse - 20 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Inget intresse för kunderna
  • Dålig app-feedbackshantering
  • Bristande engagemang från företaget

Ann-Christine - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Jättenöjd med tidningen

Kenta - 6 november 2023Trustpilot 🔗

  • Inte mycket information
  • Lärande läsning

Monica - 18 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Många olika, blandade artiklar och inslag
  • Pålitlig källa

Jonna Hennig - 18 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Tvingas in i tillsvidareprenumeration