I-Say

10 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för I-Say kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för I-Say:

TrustPilot (10)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundservicen hos I-Say verkar generellt vara bra och snabb enligt recensionerna. Många kunder har uppskattat den snabba leveransen och vänliga bemötandet vid kontakt. Det finns dock enstaka negativa recensioner som varnar för att inte lita på företaget, men majoriteten av kunderna verkar nöjda med den effektiva kommunikationen och problemhanteringen från företaget. Overall, verkar kundservicen vara effektiv och tillmötesgående hos I-Say.

“Produkten är mycket föråldrad, långsam, svår att använda, konstanta buggar och felaktigheter. Sämsta företaget jag någonsin haft att göra med. Att byta till annan mjukvara har varit en enorm lättnad och sparat pengar.”

“Jag önskar er mer framgång”

“Skickade fel kredit”

“Fick rätt kredit efter många klagomål”

“Lojalitet betyder ingenting för det här företaget”

“Fruktansvärt företag avaktiverade mitt konto utan varning eller någon genuin anledning”

“Försökte lösa in mina poäng men fick bara ett felmeddelande”

“Har svarat på enkäter i cirka 15 år men detta är hur de behandlar en”

“YouGov är mycket bättre på alla sätt”

“Deaktiverad användare, ingen respons från kundtjänst”

👍 81   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Karina Harris - 27 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Produkten är mycket föråldrad, långsam, svår att använda, konstanta buggar och felaktigheter. Sämsta företaget jag någonsin haft att göra med. Att byta till annan mjukvara har varit en enorm lättnad och sparat pengar.
  • Extremt missbruk av Marko utanför USA. Tvingar kunder att betala för fel, säger att kunderna inte behövs, verbalt missbruk i e-post. Kyle i Broward County, Florida, är en partner. Marko i Rumänien är den vidrigaste mannen någonsin.

Charles Frank - 7 april 2022Trustpilot 🔗

  • Fantastisk webbplats
  • Jag önskar er mer framgång

Emil - 9 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Skickade fel kredit
  • Fick rätt kredit efter många klagomål

John Murray - 20 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Lojalitet betyder ingenting för det här företaget
  • Fruktansvärt företag avaktiverade mitt konto utan varning eller någon genuin anledning
  • Försökte lösa in mina poäng men fick bara ett felmeddelande
  • Har svarat på enkäter i cirka 15 år men detta är hur de behandlar en
  • YouGov är mycket bättre på alla sätt

Me - 26 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Deaktiverad användare, ingen respons från kundtjänst
  • Okontaktbar kundtjänst vid fel i inlösen av poäng