Guldfynd

3 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för Guldfynd kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Guldfynd:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Guldfynds kundtjänst får blandade recensioner. Många kunder klagar på att butiken vägrar hjälpa med returer utan extra kostnad (50%), vilket lett till förlorade kunder (20%). Å andra sidan uppskattas vänligt bemötande av vissa (30%), och vissa har fått snabb återbetalning utan problem (30%). Sammantaget verkar kundservicen vara inkonsekvent och kan förbättras för att öka kundnöjdheten.

“Bra service”

“Dålig kundservice vid retur”

👍 31   👎 85

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Axel Ungersson - 18 april 2022Trustpilot 🔗

  • Bra service

lina - 27 september 2020

  • Dyra priser och dålig återförsäljningsvärde
  • Ringarna slits snabbt
  • Dålig kundservice vid retur