Gorilla Sports

57 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Gorilla Sports kommer från 57 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Gorilla Sports:

TrustPilot (57)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Gorilla Sports har en utmärkt returpolicy där de erbjuder snabb hantering av transportskada och möjlighet att returnera varor vid reklamation. Tyvärr bryter deras villkor mot EU-lagen vilket kan vara frustrerande för kunderna. Trots detta erbjuder de bra service och snabba svar på frågor, vilket uppskattas av många. Även om möjligheten att öppna och testa varor är begränsad, kan det vara positivt att slippa betala för reservdelar och att nya produkter skickas vid reklamation. Dock kan vissa kunder uppleva att butiken är värdelös på grund av deras strikta returvillkor och att de troligtvis sparar på returfrakt genom att inte acceptera alla returer. (40%)

“Vägra returen”

“Varor får inte öppnas och därför inte testas”

“Inflexibel ändringspolicy”

“Fantastisk service och snabba svar på dina frågor! David ett stort tack till dig som hjälpte mig hitta rätt, gymmet känns att det är av bra kvalitet och vikterna känns bra!... Riktigt snyggt. Tack och jag återkommer gärna hit :)”

“Krånglig returpolicy”

“Fri returfrakt”

“Kundtjänst tyckte jag skulle hantera returen själv varpå de skickade rätt när det svarta var tillbaka.”

“Efter mycket tjat gick de med på att skicka rätt vara och samtidigt plocka upp den felaktiga, vilket borde vara hanteringen de föreslog från början.”

“Otydlig returneringspolicy och brist på rättelse av felaktiga leveranser”

👍 6   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

André Wiethaus - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägra returen
  • Varor får inte öppnas och därför inte testas
  • Dealern svarar inte längre

sebroc - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam kundservice
  • Svårt att nå företaget
  • Inflexibel ändringspolicy

Miguel Delgado - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fantastisk service och snabba svar på dina frågor! David ett stort tack till dig som hjälpte mig hitta rätt, gymmet känns att det är av bra kvalitet och vikterna känns bra!... Riktigt snyggt. Tack och jag återkommer gärna hit :)

Carolina - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ineffektiv kundtjänst
  • Felaktiga leveranser
  • Krånglig returpolicy

Magnus - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ohjälpsam kundservice
  • Felaktiga varor
  • Dålig kompatibilitet
  • Brist på kompensation
  • Fri returfrakt

Olof - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fel vara, dålig hantering
  • Kundtjänst tyckte jag skulle hantera returen själv varpå de skickade rätt när det svarta var tillbaka.
  • Efter mycket tjat gick de med på att skicka rätt vara och samtidigt plocka upp den felaktiga, vilket borde vara hanteringen de föreslog från början.
  • Nu har det gått 12 dagar sedan jag la ordern och fortfarande har rätt vara inte skickats.
  • Ert första svar där ni skyllde ifrån er och inte alls tyckte att jag behövde tjata säger allt om ert kundbemötande. Så nej, ni kan inte göra något för att ändra min uppfattning om er.

Anneli Ferm - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Usel paketering och kundservice, lång leveranstid och bristfälliga leveranser
  • Ineffektiv kommunikation och bristande återkoppling från kundtjänst
  • Problem med beställning, felaktiga leveranser och trasiga paket
  • Otydlig returneringspolicy och brist på rättelse av felaktiga leveranser