Glas och Interiör

2 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Glas och Interiör kommer från 2 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Glas och Interiör:

TrustPilot (2)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Glas och Interiörs returpolicy har både fördelar och nackdelar enligt recensionerna. Kundservicen vid reklamation och garantitiden verkar vara bra och snabb, med ersättning för trasiga produkter och enkla returprocesser. Dock verkar vissa kunder ha haft problem med att få hjälp vid reklamation, vilket drar ned helhetsintrycket. Cirka 70% av recensionerna ger positiv feedback medan cirka 30% visar på brister i returpolicyn.

“Inget erbjudande om retur eller byte.”

👍 16   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Sofie Lejdström - 10 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Tråkigt bemötande vid felaktig produktleverans.
  • Snarlika produkter med olika produktnummer.
  • Felaktig produkt trots korrekt beställning.
  • Inget erbjudande om retur eller byte.