GETTRANSFER

1 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för GETTRANSFER kommer från 1 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för GETTRANSFER:

TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. GETTRANSFER har en bekväm onlinebokningsplattform (80%), men kundtjänsten har låga poäng för långsam betalning och dålig kommunikation (40%). Tyvärr är det svårt att få hjälp med problem och det verkar vara en bristande reaktion på kundens oro (30%). Trots enstaka positiva recensioner av förare och bilar, är det tydligt att det finns allvarliga brister i företagets kundtjänstservice (20%).

“Långsam betalning”

“Dålig kommunikation”

👍 2   👎 21

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mohamed - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam betalning
  • Dålig kommunikation