Florister i Sverige

11 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Florister i Sverige kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Florister i Sverige:

OmdömesStälle (6)
TrustPilot (5)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Florister i Sverige har en bra återbetalningspolicy, med flera kunder som har fått sina pengar återförs (66.6%). Tyvärr har det även förekommit uteblivna leveranser (33.3%). Det är dock positivt att företaget agerar snabbt och återbetalar pengarna om något går fel (100%). Men det är viktigt att se över leveransprocessen för att undvika framtida problem.

“Pengarna återbetalades”

“Utebliven leverans”

“Fick betalningen återförd”

👍 1   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Andreas Olsson - 3 juni 2021

  • Vissna blommor levererades försent
  • Dålig kommunikation
  • Pengarna återbetalades

Cecilia Cinar - 31 maj 2021

  • Utebliven leverans

J - 28 december 2020

  • Uteblivna blommor
  • Ingen leverans, ingen återkoppling
  • Fick betalningen återförd