Florister i Sverige

11 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Florister i Sverige kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Florister i Sverige:

OmdömesStälle (6)
TrustPilot (5)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundservicen hos Florister i Sverige får blandade recensioner. Återbetalningar sker plötsligt och ordern kan makuleras utan förklaring, men vissa kunder uppskattar den snabba kundservicen och hjälpsamma personalen. Flexibilitet vid ändringar och professionellt agerande har uppskattats av vissa kunder, medan andra inte upplever att företaget tar ansvar eller är lätt att få kontakt med. Trots vissa positiva upplevelser verkar det finnas brister som behöver förbättras för att ge en mer enhetlig kundservice. (Exempelprocent: 76%)

“Fick vissna blommor och floristersverige försökte lura mig”

“Perfekt upplevelse”

“Dålig service”

“Makulerade order utan information”

“Sämsta upplevelse vid nätbeställning”

“Felaktig hantering av beställningen”

“Cancellering av order utan förvarning”

“Kundtjänst svarade sent”

“Dålig kundservice”

“Plötsligt återbetalning utan förklaring”

👍 8   👎 22

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

William Fung - 26 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Fick vissna blommor och floristersverige försökte lura mig

igor vrbljanac - 11 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Perfekt upplevelse

Josefine - 27 december 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig service
  • Makulerade order utan information
  • Kunde inte leverera beställningen

Johan - 14 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Sämsta upplevelse vid nätbeställning
  • Förstörde överraskningen med att skicka SMS
  • Felaktig hantering av beställningen
  • Cancellering av order utan förvarning

Eva - 15 maj 2021

  • Leverans var försenad
  • Dålig kommunikation via e-post
  • Blommorna kom aldrig
  • Kundtjänst svarade sent

Sofie Dämfors - 28 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Försenade leveranser
  • Felaktig order
  • Dålig kundservice
  • Höga priser

Teresia - 28 december 2020

  • Utebliven leverans utan förklaring
  • Plötsligt återbetalning utan förklaring
  • Ordern makulerad 2 veckor efter beställning
  • Behöver se över sina arbetssätt och sin service

J - 28 december 2020

  • Uteblivna blommor
  • Ingen leverans, ingen återkoppling
  • Fick betalningen återförd

Göransson - 25 december 2020

  • blommor ej levererade trots lovat datum
  • stor besvikelse