Fello

123 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Fello kommer från 123 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Fello:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Fello har en generös returpolicy som tillåter kunder att returnera oanvända produkter inom en viss tidsram, vilket uppskattas av många användare (100%). Dock, för vissa kunder som inte har behov av att returnera produkter, kan detta vara onödigt och kan anleda till överflödiga åtgärder (0%). Sammantaget ger Fello en trygghet och flexibilitet för kunder som vill ha möjligheten att returnera oanvända produkter.

“Har inte eSIM till Apple Watch”

“Besviken på tappad extrasurf.”

“Ingen bindningstid”

“Ger inte pengar tillbaka”

“Simkort fungerar inte utomlands vid kortdragning”

👍 1   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Marina - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra täckning, bra priser, en operatör som levererar helt enkelt.
  • Har varit jättenöjd med Fello som operatör!
  • Har inte eSIM till Apple Watch

Ewa Margareta Lundell - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig policy.
  • Nöjd med Fello.
  • Besviken på tappad extrasurf.
  • Förlorar pengar och surf.

Caroline Gustafsson - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen bindningstid
  • Lågt pris
  • Mycket bra teckning även på de mest hopplösa ställena
  • Endast Fello abonnemang fungerade på arbetsplatsen med extra tjocka väggar
  • Fungerar bra även långt ute på landet jämfört med andra abonnemang

Anders Bengtsson - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Gjorde fel och straffar kunder med inkasso
  • Ger inte pengar tillbaka
  • Extra avgifter
  • Missnöjd med bolaget

Gustaf S - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Supernöjd kund i två år
  • Fem stjärnor efter införandet av volte och wifisamtal
  • Bra uppkoppling jämfört med tidigare leverantör
  • Simkort fungerar inte utomlands vid kortdragning