Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Estrids webbplats har ett enkelt prenumerationssystem som gör det lätt att fortsätta använda (60%). Trots vackra design och bra kundservice (20%) finns det inget större fel på själva rakhyveln (10%). Även om vissa inte rekommenderar att använda hemsidan (10%), har flera kunder varit nöjda i flera år med hanteringen av prenumerationen (40%). Trots vissa felaktiga adressuppgifter har företaget ändå erbjudit super service (30%).Även om vissa tycker att det är bättre att köpa produkter från apoteket eller H&M (10%), upplevs produkterna som extremt snygga (20%). Överlag verkar det dock finnas vissa brister, som exempelvis en otillräcklig sugpropp (5%), vilket gör att företagets hemsida inte rekommenderas av vissa kunder (10%).