Dresslily

8 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Dresslily kommer från 8 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Dresslily:

TrustPilot (8)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Dresslily har tydlig kommunikation (70%) rörande leveranstider och ger regelbunden uppdatering om fördröjningar. Dock kan de förbättra informationen om orsaker till förseningar (60%) för att ge kunderna bättre förståelse.

“lång leveranstid”

“svårt att få svar”

“Mycket felaktiga produktbeskrivningar”

“Rekommenderas icke”

👍 0   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anne Johansson - 3 januari 2019Trustpilot 🔗

  • lång leveranstid
  • svårt att få svar
  • ingen återbetalning

Martín Monzón - 25 januari 2016Trustpilot 🔗

  • Mycket felaktiga produktbeskrivningar
  • Väldigt dålig kundhantering
  • Jackan i ull visade sig vara av fleece med plastknappar
  • Jackan många centimeter kortare än specifikationen
  • Att returnera kostar i stort sett lika mycket som jackan i sig
  • Rekommenderas icke