Dressinn

39 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.4 för Dressinn kommer från 39 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Dressinn:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (37)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Dressinns returpolicy har en hög returfraktkostnad vilket kan vara dyrt för kunderna (100%). Det kan vara ett avskräckande hinder för att returnera varor (50%). Samtidigt ger denna policy en möjlighet att returnera varor om de inte passar eller inte är som förväntat (100%). Det kan vara önskvärt för kunder som vill ha den extra tryggheten (100%).

“Dyr returfrakt”

“Paketen kommer aldrig och det är bättre att köpa från andra hemsidor”

“Dålig kundservice”

“Ingen återbetalningspolicy”

“Önskar att kunna häva köpet på grund av försenad leverans”

“Man får då själv gå in och annullera beställningen och sedan hoppas på att pengarna som drogs redan vid beställning kommer tillbaka.”

“Ingen leverans”

“Krävde aktiv återbetalning efter rekommendation att avbeställa varorna”

“MVA + avgifter tillkommer vilket inte tydligt framgår”

“Fick fel produkt vid leverans”

👍 0   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Gustav Kask - 11 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Svårt att få kontakt med via chatt
  • Dyr returfrakt

Lukas Larsen Sandqvist - 27 september 2022Trustpilot 🔗

  • Leveransen är försenad och stannar kvar i Nederländerna i flera veckor
  • Hemsidan är dålig och paketet har inte kommit i tid
  • Kundservice är bristande och paketet har inte kommit
  • Paketen kommer aldrig och det är bättre att köpa från andra hemsidor

Theo - 30 november 2021Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel storlek skickad
  • Dålig kundservice

Christian - 31 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felaktig lagerstatus
  • Oseriöst beteende
  • Ingen återbetalningspolicy

Ville - 6 september 2021Trustpilot 🔗

  • Produkten har inte levererats i tid
  • Kundservice har inte varit tillgänglig för att lösa problemet
  • Betalningsdatum har passerats utan att produkten har levererats
  • Önskar att kunna häva köpet på grund av försenad leverans

Rune S - 23 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Oseriöst tar betalt utan att ha varan konfirmerad.
  • Produkten visades som tillgänglig med leveransdatum som visserligen var några veckor fram i tiden men acceptabelt. Två gånger flyttades leveransdatum fram utan någon förklaring, två veckor i taget. Till slut fick jag en not om att varan var slut.
  • Man får då själv gå in och annullera beställningen och sedan hoppas på att pengarna som drogs redan vid beställning kommer tillbaka.

Rebecca - 25 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Ingen leverans
  • Lång väntetid för att få reda på att varorna inte finns i lager
  • Krävde aktiv återbetalning efter rekommendation att avbeställa varorna
  • Artiklar på hemsidan som inte fanns i lager

Patrik - 13 maj 2020Trustpilot 🔗

  • Leverans tog långt mer än den angivna tiden
  • Många produkter billigare i lokal butik
  • MVA + avgifter tillkommer vilket inte tydligt framgår

Marie - 1 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Fick fel produkt vid leverans
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Svårt att få tag på kundtjänst
  • Ineffektiv kommunikation vid fel leverans