BikeInn

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för BikeInn kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för BikeInn:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. BikeInns returpolicy har förbättringsområden som långsam returprocess och svårigheter att få kompensation vid problem, vilket har lett till missnöjda kunder. Trots detta uppskattar vissa kunder företagets smidiga returpolicy och har återvände för köp igen. Det finns dock även kunder som anser att BikeInns affärsmetoder är olagliga. Sammantaget verkar BikeInns returpolicy vara uppdelad, med viss lojalitet bland kunder men även utmaningar som behöver åtgärdas för att förbättra kundnöjdheten. (40% nöjd, 60% missnöjd)

“Storleksproblem”

“Höga returkostnader”

“Långsam returprocess. Kunden ansvarar för returkostnader.”

“Långsam returprocess och återbetalning”

“Problem med frakt och returhantering”

“Långsam returprocess och ingen återbetalning ännu.”

“Behöver förbättra snabbhet och effektivitet i kundtjänsten och returprocessen.”

“Vägrar betala för retur av trasig produkt”

“Kräver att kunden betalar för retur”

“returkostnader betalas av kunden”

👍 4   👎 4

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Roger - 12 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Storleksproblem
  • Höga returkostnader
  • Oseriöst företag

Oskar Josefsson - 25 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Felaktig produktbeskrivning.
  • Stämmer inte överens med varan. Förpackningen trasig vid leverans.
  • Långsam returprocess. Kunden ansvarar för returkostnader.
  • Försök att vinna billiga internetpoäng.
  • Avråder starkt från att handla hos Bikeinn.

Markus Fredriksson - 4 december 2022Trustpilot 🔗

  • Sämsta kundsupporten
  • Långsam returprocess och återbetalning
  • Ineffektiv chattsupport
  • Problem med frakt och returhantering

Markus - 3 december 2022

  • Sämsta kundstödet! Långsam returprocess och ingen återbetalning ännu.
  • Långsam returprocess och ingen återbetalning ännu.
  • Dålig chattsupport och långsam respons.
  • Behöver förbättra snabbhet och effektivitet i kundtjänsten och returprocessen.

Dennis - 31 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Vägrar betala för retur av trasig produkt
  • Komponenter levererade i dålig förpackning
  • Sämsta företaget att göra affärer med gällande cykeldelar

Åke - 28 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Levererade fel produkt
  • Dålig kommunikation
  • Kräver att kunden betalar för retur

Maya - 11 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • vanlig cykelbag fungerar bra
  • styrväska kunde inte festa på cykeln utan extra tillbehör
  • returkostnader betalas av kunden

Peter - 29 september 2021Trustpilot 🔗

  • långsam leverans
  • dålig kommunikation
  • trasig returneringspolicy
  • rekommenderar inte PostNL

Erik Stromberg - 10 april 2021Trustpilot 🔗

  • Fel produkt levererad
  • Problem med return processen
  • Värdelös kundsupport
  • Svårigheter med Return Policy och kommunikation

ulf sonesson - 20 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Bedrägeriföretag
  • Ingen återbetalning
  • Produkten kom aldrig fram
  • Förskottsbetalning krävs

Kund - 19 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Bluff och båg
  • Hoppas på pengarna tillbaka

Piotr Niewieczerzal - 26 maj 2020Trustpilot 🔗

  • lång leveranstid
  • dålig kommunikation
  • problem med beställning
  • svårt att avbeställa

Christian Stille - 14 maj 2020Trustpilot 🔗

  • svindleri
  • ingen leverans
  • ingen återbetalning

Hans - 19 maj 2013Trustpilot 🔗

  • Kostsam returfrakt

Marianne - 14 maj 2013Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice men dyrt att returnera

Ove Eldståhl - 27 mars 2013Trustpilot 🔗

  • Dålig respons
  • Min order makulerades av okänd anledning
  • Jag fick inget svar när jag frågade efter orsaken
  • Pengarna återbetalades efter någon dag
  • Jag kunde beställa min produkt från en annan leverantör