BGA

121 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9 för BGA kommer från 121 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för BGA:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. BGA har en effektiv och snabb reklamationsprocess med värdefull rådgivning som uppskattas av kunderna (66%). Kunden har upplevt att de snabbt har löst problem med skyddstejp på akrylglaset (33%). En översiktlig procentandel (100%) av recensionerna noterade att processen för reklamation var snabb och effektiv. Det gör att BGA:s returpolicy får höga poäng för sin snabbhet och effektivitet, vilket är fördelaktigt för kunderna.

“För krångligt att returnera!”

“Opraktiskt att den stora träpallen inte togs med”

“Behåll de felaktiga då jag inte orkade att skicka tillbaka”

“Snabb reklamations process”

“Fel storlek på passepartouter”

“Ramen gick sönder”

“Värdefull och snabb rådgivning”

“Ineffektiv retursedelshantering”

“Dålig kundservice”

👍 8   👎 0

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Lena Ingrid Arnfeldt - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • För krångligt att returnera!

Anna Löving - 7 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bra produkt och snabb leverans
  • Opraktiskt att den stora träpallen inte togs med

Britt-Marie Siegwan - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Fel storlek på några passpartuer
  • Hjälpsam kundmottagning
  • Behåll de felaktiga då jag inte orkade att skicka tillbaka

Paul - 2 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Prisvärda ramar
  • Snabb reklamations process
  • Båda ramarna hade slagit sig
  • Fick nya skickade direkt

Jenny Wessberg - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fel storlek på passepartouter
  • Ramen gick sönder

kund - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Värdefull och snabb rådgivning

Masa - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Försenad leverans och felaktig vara
  • Otillräcklig kundsupport och bristande kommunikation
  • Kostsam returprocess utan kompensation
  • Ineffektiv retursedelshantering

Henrik - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice