Better Me

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för Better Me kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Better Me:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Better Me har en dålig returpolicy med många klagomål från kunderna. Många har haft problem med automatiska obetalda debiteringar och har haft svårt att få full återbetalning. Samtidigt har vissa kunder fått snabb och delvis återbetalning utan problem, men det är fortfarande en hög procentandel klagomål på 55 %. Det finns också problem med att avbryta abonnemang och vissa kunder har kallat det för en total bedrägeri. Sammantaget verkar Better Me:s returpolicy vara opålitlig och krånglig för många kunder.

“Fick tillbaka pengarna efter att ha påpekat felet.”

“Inga problem med återbetalning”

“Svårt att avsluta och få tillbaka pengar”

👍 11   👎 32

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jenny Sundquist - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Appen i sig var bra.
  • Betalade för extra månad på grund av oklarheter kring abonnemang.
  • Fick tillbaka pengarna efter att ha påpekat felet.

Kristina Bengtsson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb hjälp
  • Inga problem med återbetalning

Gerd Nyblom - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lätt att hamna i fällan med reklam
  • Svårt att ta kontakt och ta sig ur
  • Otydliga priser och kostnader
  • Svårt att avsluta och få tillbaka pengar