Babyshop

18 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för Babyshop kommer från 18 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Babyshop:

TrustPilot (18)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Babyshops kundtjänst har en blandad kundupplevelse enligt recensionerna. De uppskattas för snabb och trevlig hjälp, hjälpsamhet och smidig betalning med Klarna. Däremot finns det klagomål på lång väntetid i telefonkö, problematisk leveransservice och svårt att få hjälp med reparationer. Det verkar dock som att kundtjänsten är bra på att lösa reklamationer och erbjuder ibland prisavdrag. (50%)

“Urusel kundtjänst”

“Omöjliga att komma i kontakt med”

“Lång väntetid med dålig musik i örat”

“Bra pris på kvalitetskläder”

“Bra service, snabba svar, professionella.”

“Dåligt kundbemötande”

“Besviken att paketet inte kom i tid”

“Kommer inte handla härifrån igen”

“Otrevlig kundtjänst”

“Ej mottagen order”

👍 75   👎 55

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kjell Åke Kindahl - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Urusel kundtjänst
  • Omöjliga att komma i kontakt med
  • Lång väntetid med dålig musik i örat

kund - 17 november 2023Trustpilot 🔗

  • Bra pris på kvalitetskläder

Farah Sohrabi - 16 november 2023Trustpilot 🔗

  • Bra service, snabba svar, professionella.

Johanna - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Dåligt kundbemötande

My - 9 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Leveranstiden är längre än utlovat
  • Besviken att paketet inte kom i tid
  • Kommer inte handla härifrån igen

Ida - 26 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Otrevlig kundtjänst
  • Ej mottagen order
  • Dålig kommunikation

Ida Brink - 16 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst under all kritik
  • Fattad vara i leverans
  • Felaktig returhantering

Marylin Gyllenbris - 15 december 2022Trustpilot 🔗

  • ingen kommunikation
  • ordern annullerades utan meddelande
  • lång leveranstid
  • produkt ej i lager utan avisering

karin brodde - 22 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Skickade söndriga kläder
  • Återigen kläder med hål i
  • Besvikna på kvalitet och bemötande

Louise Rydi - 3 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Erbjöds prisavdrag för begagnat föremål
  • Trevlig kundtjänst
  • Fick relativt snabbt
  • Mycket nöjd med övriga varor och bemötande från kundtjänst

Sara K - 18 mars 2022Trustpilot 🔗

  • Irene på kundtjänst var mycket hjälpsam med en retur och allt gick smidigt. Känns tryggt att handla på Babyshop.

Natalie Johansson - 18 september 2019Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice och snabb leverans av utbytesvara
  • Smidig returprocess

Sofie Eriksson - 17 augusti 2019Trustpilot 🔗

  • Bra utbud med olika märken
  • Bra rabatter och snabb leverans
  • Toppen butik enligt mig