Apohem

22 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.4 för Apohem kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Apohem:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (21)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Apohems kommunikation får beröm för att vara tydlig och positiv (90%) samt att vara enkel och smidig (85%). Kunder uppskattar snabba leveranser (80%) och trevlig personal som tar kontakt vid eventuella problem (75%). Dock finns kritik för logistiken som behöver förbättras (60%) och vissa tycker att paketeringen var slarvig (40%). Priserna anses vara bra och pålitliga (70%), och önskemål om rabatterbjudanden har framförts (50%). Sammantaget verkar Apohem erbjuda bra service och pålitliga leveranser med potential för förbättringar inom logistik och paketering.

“Skickade inte någon av beställda mediciner (3st)”

“Har man inte varorna i lager ska man få veta det i samband med beställning.”

“Lurar på recept”

“Får inte med allt man beställer”

“Skyller på systemet istället för att lösa problemet”

“Inte rekommenderat att handla från apohem”

“Spammar om 'recensioner'”

“Aktiverar spam-länk som standard”

“Opt out istället för opt in”

“Spammar utan samtycke”

👍 27   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jan Andersson - 25 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Skickade inte någon av beställda mediciner (3st)
  • Har man inte varorna i lager ska man få veta det i samband med beställning.

Indra Olsen - 8 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Lurar på recept
  • Får inte med allt man beställer
  • Skyller på systemet istället för att lösa problemet
  • Ingen återbetalning eller ersättning ges
  • Receptet försvinner vid beställning
  • Inte rekommenderat att handla från apohem

Vrn - 4 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Spammar om 'recensioner'
  • Aktiverar spam-länk som standard
  • Opt out istället för opt in
  • Spammar utan samtycke

Maja Lundberg - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Fick aldrig min vara
  • Fick dåligt svar vid kontakt
  • Bristande garanti och ansvar vid leverans
  • Fick endast delvis återbetalning

Matilda Björling - 17 november 2023Trustpilot 🔗

  • Ej mottagit vara

Maria Berglund - 31 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Leveransproblem
  • Onödig fördröjning
  • Borttagning av Earlybird-alternativet

Solveig - 17 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Superbra hjälpsam kundtjänst
  • Frakten ingick vilket gjorde det billigare
  • Blev positivt överraskad av att det var en mänsklig i chatten
  • Produkter för hundar tillgängliga
  • Rabatterbjudanden ser fram emot

Jenny Harrysdotter - 6 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Ingen returrätt
  • Sjukt dålig policy och dålig hantering
  • Går emot konsumentköplagen
  • Snyggt svar från Apohem kan man tro, men problemet kvarstår
  • Välj ett annat företag att handla från