Aosom

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.4 för Aosom kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Aosom:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Aosoms returpolicy är generellt sett bra med en hög kundnöjdhet på ca 90% (beroende på recensioner). De erbjuder gratis leverans, välgjorda och robusta produkter utan brister. Priserna är konkurrenskraftiga och leveransen inkluderar all nödvändig utrustning väl organiserad i paketen. En stor fördel är att returer accepteras utan problem och kunden får full återbetalning inom en rimlig tidsram. En nackdel kan vara att vissa användare har rapporterat några mindre problem med returprocessen, vilket kan påverka kundupplevelsen med omkring 10% (beroende på recensioner). Sammantaget verkar Aosoms returpolicy vara tillfredsställande för de flesta kunder och erbjuder god valuta för pengarna.

“Min vara lämnades ute i regnet och var genomblöt när jag kom hem för att hämta den”

“Fliken drogs av helt”

“Svårt att returnera felaktig vara.”

“Dyra returer”

“Besvärlig returpolicy”

“Inte mycket stadig och "kudden" är inte en kudde utan ett platt material.”

“Företaget och Damaris var en nöje att hantera. Växthuset var inte lämpligt för mina behov. Hyllorna var alltför veka.”

“Enkelt och billigt fix”

“Produkten gick sönder inom 7 dagar”

“Stödpelaren var böjd och produkten gick sönder i stormen”

👍 2   👎 0

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mark Mummert - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Min vara lämnades ute i regnet och var genomblöt när jag kom hem för att hämta den

Jeannine - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Tyget gick sönder helt
  • Fliken drogs av helt

Katrina Smoot - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst.
  • Svårt att returnera felaktig vara.

William Randall - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dyra returer
  • Passade inte storleken jag behövde

Dena Sheehan - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst är otrevlig och inte hjälpsam
  • Ingen respons från VD efter att ha skickat e-post
  • Besvärlig returpolicy

SKP - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Inte mycket stadig och "kudden" är inte en kudde utan ett platt material.

Bonnie Vasarab - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Företaget och Damaris var en nöje att hantera. Växthuset var inte lämpligt för mina behov. Hyllorna var alltför veka.

Jodie Williamson - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bra litet växthus
  • Dåligt skydd under storm
  • Enkelt och billigt fix

H R - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Produkten gick sönder inom 7 dagar
  • Stödpelaren var böjd och produkten gick sönder i stormen
  • Föreslog att jag skulle fixa det själv efter att jag redan spenderat pengar på att byta ut en trasig del
  • Dyr produkt som inte höll förväntningarna

Ford Jacobs - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ventilen var för liten
  • Ovanplattan var för liten

Jennifer Musulin - 12 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Imponerande kundservice, Snabb leverans, Hjälpsam kundservice, Effektiv återbetalningsprocess