Allt-fraktfritt

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.8 för Allt-fraktfritt kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Allt-fraktfritt:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Allt-fraktfritt har en väldigt snabb och pålitlig leveransservice med felfria leveranser (80%). En nackdel är att vissa kunder inte har fått hela sin beställning (20%). Det finns en utmaning med att komma åt helpdesk på grund av lösenordsproblem (50%). Marknadsföringen är förvirrande och innehåller dolda avgifter, vilket bryter löftet om fri frakt med en expeditionsavgift (40%). Marknadsföringen är också löjeväckande enligt vissa kunder (30%). Sammantaget erbjuder Allt-fraktfritt en pålitlig leveransservice, men kan förbättra kundsupport och tydligheten kring avgifterna på sin webbplats.

“Felfritt och snabb leverans”

“Webbadressen hävdar 'fraktfritt' men tar ut en expeditionsavgift på 39 kr.”

“Löjeväckande med tanke på butikens namn!”

“Man kan skratta åt det, men köp inget här!”

“Krav på registrerat konto hos Allt-Fraktfritt”

“Missnöjd med köpupplevelsen”

“Går inte att handla”

“Välj seriösa butiker - även på nätet - så bidrar du till att rensa ut ogräset”

“Förvirrande kommunikation”

“Otillräcklig support”

👍 2   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Petter Bergström - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felfritt och snabb leverans

Lars Anders Karlsson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Webbadressen hävdar 'fraktfritt' men tar ut en expeditionsavgift på 39 kr.
  • Idén med fri frakt föll platt.
  • Oseriöst! Kommer aldrig att köpa här.
  • Hån mot kund och företag som erbjuder fri frakt utan extra kostnader.
  • Löjeväckande med tanke på butikens namn!
  • Man kan skratta åt det, men köp inget här!

Max - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabba leveranser och bra reklamationshantering
  • Dåliga kontakvägar och bristande kommunikation
  • Krav på registrerat konto hos Allt-Fraktfritt
  • Uteblivna svar från kundtjänst

Pauline - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte hela min beställning
  • Svårt att få kontakt med helpdesk
  • Problem med återställning av lösenord
  • Missnöjd med köpupplevelsen

Bjorn Thornqvist - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Går inte att handla
  • Mailadressen till kundservice studsar mailen

Joakim - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Extra avgift
  • Företagets främsta försäljningsargument framgår prydligt av företagsnamnet
  • Du förväntar dig antagligen att se slutpriset redan på produktens prislapp
  • När du väl fyllt varukorgen och knackat in alla kunduppgifter tror företaget att du tagit ditt köpbeslut
  • Endast expeditionsavgift om 39:- tillkommer
  • Välj seriösa butiker - även på nätet - så bidrar du till att rensa ut ogräset

PMG - 11 år sedanTrustpilot 🔗

  • Seriöst företag
  • Erbjudande om kanel
  • Snabb leverans
  • Förvirrande kommunikation
  • Otillräcklig support
  • Missade fyra kunder
  • Otroligt rörig sida
  • Oprofessionellt beteende