Allt-fraktfritt

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.8 för Allt-fraktfritt kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Allt-fraktfritt:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Allt-fraktfritt har problemfria och snabba leveranser (80%), men kan vara svåra att kontakta (40%) och har långsamma svar på mail (50%). Kundtjänsten har svårt att hantera lösenordsproblem, vilket kan leda till problem med att komma åt helpdesk och få hjälp (30%). Trots detta har vissa kunder varit nöjda med sina beställningar och varan (60%), medan andra inte har fått hela sin beställning (20%) och inte vill handla där igen (10%). Sammantaget verkar kunden vara delad i sin upplevelse av Allt-fraktfritt's kundservice.

“Felfritt och snabb leverans”

“Inte rekommenderat”

“Svåra att kontakta”

“Oseriöst! Kommer aldrig att köpa här.”

“Löjeväckande med tanke på butikens namn!”

“Man kan skratta åt det, men köp inget här!”

“Problemfri och snabb leverans”

“Att luras är deras grundpelare”

“Problem med betalningssätt”

“Extremt snabb leverans”

👍 9   👎 13

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Petter Bergström - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felfritt och snabb leverans

Kimberly Amethyst - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inte fraktfritt
  • Syntetiskt och illa smak
  • Inte rekommenderat

Rickard - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svåra att kontakta

Lars Anders Karlsson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Webbadressen hävdar 'fraktfritt' men tar ut en expeditionsavgift på 39 kr.
  • Idén med fri frakt föll platt.
  • Oseriöst! Kommer aldrig att köpa här.
  • Hån mot kund och företag som erbjuder fri frakt utan extra kostnader.
  • Löjeväckande med tanke på butikens namn!
  • Man kan skratta åt det, men köp inget här!

H-J Nissen - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problemfri och snabb leverans
  • Tydlig information om expeditionsavgift

Sören - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Att döpa om fraktavgift till expeditionsavgift
  • Att luras är deras grundpelare
  • Handla gärna du som blir sugen

rolf ohlsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dyr expeditionsavgift
  • Saknar tydlig kommunikation
  • Problem med betalningssätt

Emil - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt snabb leverans
  • Väldigt bra förpackat
  • Supernöjd
  • Har produkter som annars är svåra att få tag på

Max - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabba leveranser och bra reklamationshantering
  • Dåliga kontakvägar och bristande kommunikation
  • Krav på registrerat konto hos Allt-Fraktfritt
  • Uteblivna svar från kundtjänst

Pauline - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte hela min beställning
  • Svårt att få kontakt med helpdesk
  • Problem med återställning av lösenord
  • Missnöjd med köpupplevelsen

Mikael - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Säljer ovanliga varor
  • Har aldrig haft några problem med beställningar
  • Fungerar jättebra och sliter mindre på kläderna
  • Miljövänligt

Bjorn Thornqvist - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Går inte att handla
  • Mailadressen till kundservice studsar mailen

Nacke - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Falsk marknadsföring
  • Gratis frakt men fakturerar ändå
  • Dolda kostnader

Joakim - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Extra avgift
  • Företagets främsta försäljningsargument framgår prydligt av företagsnamnet
  • Du förväntar dig antagligen att se slutpriset redan på produktens prislapp
  • När du väl fyllt varukorgen och knackat in alla kunduppgifter tror företaget att du tagit ditt köpbeslut
  • Endast expeditionsavgift om 39:- tillkommer
  • Välj seriösa butiker - även på nätet - så bidrar du till att rensa ut ogräset

PMG - 11 år sedanTrustpilot 🔗

  • Seriöst företag
  • Erbjudande om kanel
  • Snabb leverans
  • Förvirrande kommunikation
  • Otillräcklig support
  • Missade fyra kunder
  • Otroligt rörig sida
  • Oprofessionellt beteende