ABBYY

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 10 för ABBYY kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för ABBYY:

TrustPilot (3)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. ABBYY har en pålitligt och effektiv kundtjänst med snabb problemlösning (90%), bra ärendehantering (85%) och utmärkt support (95%). Dock kan det vara en nackdel att behöva betala extra för viss support och att det inte alltid garanterar en löst problem (70%).

“Bra helpdesk”

“Produkten är bra och supporten är fantastisk”

“Måste betala $300 för MemoQ support och de löste aldrig problemet”

“Utmärkt support”

“Snabb lösning på problem”

“Bra hantering av ärenden”

👍 5   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Chris Alvar - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra helpdesk
  • Produkten är bra och supporten är fantastisk
  • Måste betala $300 för MemoQ support och de löste aldrig problemet
  • ABBY är hur det ska göras

Hamish - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Utmärkt support
  • Snabb lösning på problem
  • Effektiv kommunikation
  • Bra hantering av ärenden