WhiteAway

25 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.6 för WhiteAway kommer från 25 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för WhiteAway:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (22)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. WhiteAways returpolicy har fördelen att erbjuda en hittepå prisgaranti för kunder (-20%), men det nackdelen är att de kan lura kunder med returavgifter (-15%) och dyr frakt med dolda avgifter (-25%). Även om produkten visade sig fungera efter flera reparationer så kan kunderna bli tvungna att vänta länge på reparation (-10%) och betala fullt pris för tjänsten (-15%). Ett ytterligare negativt aspect är att det kan ta 2-3 veckor för att få en vara lagad (-15%).

“Smidig process för felanmälan och ersättning”

“Lurar kunder med returavgifter”

“Stal pengar i returavgift”

“Hittepå prisgaranti”

👍 1   👎 6

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

John - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb transport
  • Bra pris
  • Bra kundservice vid felända produkter
  • Smidig process för felanmälan och ersättning

Paul T - 4 år sedan

  • Lurar kunder med returavgifter
  • Felaktig information om orderstatus
  • Dålig kundservice
  • Blufföretag
  • Ägare till annat oseriöst företag
  • Stal pengar i returavgift

Dick - 4 år sedan

  • Oseriös aktör
  • Lång leveranstid
  • Fel erbjudande
  • Felaktig information om produktens tillgänglighet
  • Hittepå prisgaranti