Vestiaire Collective

17 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.8 för Vestiaire Collective kommer från 17 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vestiaire Collective:

TrustPilot (17)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten hos Vestiaire Collective får både beröm och kritik från kunderna. Många uppskattar den snabba och hjälpsamma servicen, liksom möjligheten till köpskydd genom Klarna. Däremot klagar vissa på långsamhet och ineffektivitet hos kundtjänsten, bristande kommunikation samt standardiserade svar. Trots positiva erfarenheter av kundtjänsten finns det problem med att få nödvändiga certifikat och serviceböcker samt hantering av falska varor. Sammanfattningsvis varierar upplevelsen av kundtjänsten hos Vestiaire Collective beroende på kundens individuella erfarenheter och behov. (CBC 70%, USD 85%, BCW 62%)

“Dålig kundtjänst som inte tar problem på allvar”

“Kräver bevis för utbetalning”

“Lurar på pengar”

“Ingen återbetalning”

“Bara bra saker att prata om”

“Misslyckad återbetalning”

“Dålig kommunikation från kundtjänst”

“Långsam återbetalningsprocess”

“Ligger on hold utan information”

“Ingen kontaktmöjlighet”

👍 64   👎 84

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Sirivipha Nilsson - 20 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Låg återbetalning
  • Dålig kundtjänst som inte tar problem på allvar
  • Kräver bevis för utbetalning
  • Lurar på pengar

Josefine Krogh - 12 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning

Åsa Hultman - 25 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Bara bra saker att prata om

Lena Norberg - 23 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Misslyckad återbetalning
  • Dålig kommunikation från kundtjänst
  • Problem med leveranser och äkthetsbedömning
  • Långsam återbetalningsprocess

Maria Martin - 27 december 2021Trustpilot 🔗

  • Ligger on hold utan information
  • Ingen kontaktmöjlighet
  • Säljaren har inte fått några skor eller pengar
  • Ingen åtgärd trots lång väntetid

Zenja Stanic - 9 december 2021Trustpilot 🔗

  • felaktigt färgade boots av 'trusted seller'
  • svarar inte på klagomål
  • säljaren ljuger om produktens tillstånd

Catherine Nilson - 3 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Svårt att få kontakt med

MARIA - 19 april 2021Trustpilot 🔗

  • Jag litar på den här platsen
  • Jag njuter av att handla här

Stina Lundberg - 3 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Fantastiskt!

Anne Eriksson - 7 april 2020Trustpilot 🔗

  • Utmärkt
  • Utmärkt

Kristina - 4 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Blå färg från fodret
  • Saklig beskrivning saknas
  • Dålig kundservice
  • Oförstående kundtjänst

Kund - 17 november 2019Trustpilot 🔗

  • Mycket bra kundtjänst

Carina GustfeltNärtell - 8 november 2019Trustpilot 🔗

  • Bästa butiken online!!

Åsa.Klemets - 16 september 2019Trustpilot 🔗

  • Lätt att använda
  • Bra pris

maja - 16 september 2019Trustpilot 🔗

  • Bra kundvård, snabba svar, seriös organisation