Vestiaire Collective

17 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.8 för Vestiaire Collective kommer från 17 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vestiaire Collective:

TrustPilot (17)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten hos Vestiaire Collective får både beröm och kritik från kunderna. Många uppskattar den snabba och hjälpsamma servicen, liksom möjligheten till köpskydd genom Klarna. Däremot klagar vissa på långsamhet och ineffektivitet hos kundtjänsten, bristande kommunikation samt standardiserade svar. Trots positiva erfarenheter av kundtjänsten finns det problem med att få nödvändiga certifikat och serviceböcker samt hantering av falska varor. Sammanfattningsvis varierar upplevelsen av kundtjänsten hos Vestiaire Collective beroende på kundens individuella erfarenheter och behov. (CBC 70%, USD 85%, BCW 62%)

“Dålig kundtjänst som inte tar problem på allvar”

“Kräver bevis för utbetalning”

“Lurar på pengar”

“Ingen återbetalning”

“Bara bra saker att prata om”

“Misslyckad återbetalning”

“Dålig kommunikation från kundtjänst”

“Långsam återbetalningsprocess”

“Ligger on hold utan information”

“Ingen kontaktmöjlighet”

👍 64   👎 84

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Sirivipha Nilsson - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Låg återbetalning
  • Dålig kundtjänst som inte tar problem på allvar
  • Kräver bevis för utbetalning
  • Lurar på pengar

Josefine Krogh - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning

Åsa Hultman - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bara bra saker att prata om

Lena Norberg - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Misslyckad återbetalning
  • Dålig kommunikation från kundtjänst
  • Problem med leveranser och äkthetsbedömning
  • Långsam återbetalningsprocess

Maria Martin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ligger on hold utan information
  • Ingen kontaktmöjlighet
  • Säljaren har inte fått några skor eller pengar
  • Ingen åtgärd trots lång väntetid

Zenja Stanic - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • felaktigt färgade boots av 'trusted seller'
  • svarar inte på klagomål
  • säljaren ljuger om produktens tillstånd

Catherine Nilson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Svårt att få kontakt med

MARIA - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Jag litar på den här platsen
  • Jag njuter av att handla här

Stina Lundberg - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fantastiskt!

Anne Eriksson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Utmärkt
  • Utmärkt

Kristina - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Blå färg från fodret
  • Saklig beskrivning saknas
  • Dålig kundservice
  • Oförstående kundtjänst

Kund - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra kundtjänst

Carina GustfeltNärtell - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bästa butiken online!!

Åsa.Klemets - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lätt att använda
  • Bra pris

maja - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundvård, snabba svar, seriös organisation