OmdömesStälle

Recensioner World of Tanks

Många känner kanske att de ibland skulle på ett eller annat sätt vilja fly undan vardagen och all stress som kommer med den. Med det finns några olika saker man faktiskt kan göra för att komma undan vardagen om bara för en liten stund. Något man kan göra är att läsa en rikitgt bra bok, man kan börja kolla på en ny serie eller så kan man spela något spel. När det kommer till spel och hela gaming industrin så finns det företag som säljer olika typer av konsoler och kontrollers, men även andra prylar som har med gaming och göra som tex merch. World of Tanks är ett onlinespel som kan laddas ner på hemsidan som går under samma namn.

Hur ska man ta sig till för att ladda ner World of Tanks? Är spelet gratis eller kommer det att tillkomma några kostnader som man inte kan se från början? Det är några av alla de frågor man kan hitta svaret på i andra personers recensioner inne hos OmdömesStalle. Det är alltid bra att skriva recensioner oberoende om man har några positiva eller negativa tankar och åsikter om ett företag.

Information om World of Tanks

Wargaming är det företag och både har utvecklat och är även utgivare till spelet World of Tanks. Spelet och företaget Wargaming har sitt huvudsäte i Belarus. 12 Augusti 2010 släppte Wargaming spelet World of Tanks och det är ett spel som är möjligt att spela gratis. Spelet kan laddas ner och spelas på olika enheter som tex PC, Playstation 4, Xbox 360 samt Xbox one. Spelet är ett player vs player spel vilket betyder att alla spelare är mot varandra.

Vad är World of Tanks?

Inne på företagets hemsida är det möjligt att finna samt ladda ner spelet samt att där laddas upp nyheter om spelet samt att det finns tillgång till flera forum där spelare av spelet kan dela med sig av allting. På hemsidan är det även möjligt att läsa om alla uppdateringar som har skett i spelet samt läsa info om vad utvecklarna planerar på att ta in i spelet.

Vem man ska kontakta om man har frågor om World of Tanks?

Genom e-post kan kunderna vara i kontakt med supporten hos företaget om de skulle ha några funderingar om spelet eller något som har med spelet att göra. Men innan kunderna kontaktar kundtjänsten kan de kolla in förategts hemsida där det finns en ”FAQ” där de oftast ställda frågorna finns besvarade. Skulle kunden vara i behovet att lämna in en reklamation av någon anledning ska hen börja med att kontakta företagets kundtjänst.

Har du någon erfarenhet av spelet eller utgivarna av World of Tanks? Om du har det kan du skriva en egen recension om företaget där du berättar vad du tyckte om själva spelet, om du skulle tips om spelet till dina vänner och bekanata och även annan info du kanske vill lägga till. Vi på OmdömesStalle vill väldigt gärna få läsa en recension från just dig där du berättar dina egna erfarenheter.

TV-Spel för familjen.

World of Tanks
    Omdömen, klagomål och kundupplevelser (0)