Ticketmaster

15 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.4 för Ticketmaster kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ticketmaster:

TrustPilot (15)

Helhetsbild : Bra musik, men sikt och ljud kan svika!

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ticketmaster erbjuder bra ljud och en trevlig upplevelse för musikälskare, men vissa platser kan ha dålig sikt och ljudkvalitet. Kundservicen är bra med trevlig personal och mat, men det kan finnas problem med högt ljud och ineffektiv supportsupport. Kommunikationen får blandade recensioner med positiva kommentarer om artistval och underhållning, men vissa upplever bristande kommunikation. Hemsidan har bra artister och klubbar, men har nackdelar såsom bristande storbildsvisning och ojämn nivå i vissa lokaler. Returpolicyen erbjuder återbetalning för oanvända biljetter, men det kan vara svårt att få återbetalning för inställda evenemang. Sammanfattningsvis erbjuder Ticketmaster en bra plattform för att köpa biljetter till evenemang, men det finns områden som kan förbättras för att ge en ännu bättre användarupplevelse. (72%)

Produkt : Första klass eller andra klass? 🧐

“Problem med att köpa biljetter”

“Bra musik”

“Fantastisk musikalisk underhållning”

“Trevlig historisk upplevelse”

“Inga problem alls”

“Vi är så nöjda”

“engagerade dansare”

“Nära, mänskligt och engagerande”

“underhållande man”

“Upplyftande tisdagskväll”

“Överraskande positivt”

“Mycket bra låtar”

“Ledsen över att konserten är över”

“Otroligt bra musical”

“Helt olik alla andra”

“Linus Wahlgren är otroligt duktig och röstlik”

“Rysligt fantastiskt bästa”

“Bra lokaler med lagom mycket folk”

“Naturligtvis mycket bra musik!!!!!”

“Bra ljud”

“Mindre lokaler”

👍 171   👎 84

Ticketmaster erbjuder biljetter till evenemang med bra ljud och lagom publik, vilket ger en bra förstklassig upplevelse för musikälskare. Dock kan vissa platser erbjuda dålig sikt och ljudkvalitet, samt vissa lokaler kan vara olämpliga för vissa typer av musikaliska evenemang. Trots detta uppskattas den trevliga servicen och maten som erbjuds av personalen. Sammantaget ger Ticketmaster en bra tillfredsställande upplevelse för evenemangsbesökare.

Leverans : Oj då, för vissa var det en succé medan andra ville bort!

“Lång kötid och köproblem”

“Inga problem alls”

“Ledsen över att konserten är över”

“Försenad publik”

“Bra lokaler med lagom mycket folk”

“Mindre lokaler”

👍 22   👎 28

Leveransen från Ticketmaster för evenemanget har blandade recensioner. Flera personer uppskattade den bra ljudkvaliteten och lagomt med publik, medan andra klagade på dålig ljudkvalitet och svårt att se från vissa platser. Vissa tyckte att lokalen var bra och flytten från Malmö arena var positiv, medan andra inte ansåg att lokalen passade för evenemanget. Där fanns även positiva kommentarer om trevlig personal och god mat, men även klagomål om högt ljud som störde barnen. Sammantaget, med en beräknad positiv recensionsfrekvens på 52%, är det en blandad upplevelse när det gäller Ticketmasters leverans av biljetter till evenemanget.

Kundtjänst : Kundservicen är bra, men vad hände med tystnaden?

“Bannad från att köpa”

“jätteproffsiga”

“Fantastisk musikalisk underhållning”

“Inga problem alls”

“Vi är så nöjda”

“uppmärksamma på känslor”

“positiv atmosfär”

“Nära, mänskligt och engagerande”

“överraskade med sin förmåga att pricka rätt”

“Upplyftande tisdagskväll”

“Trevligt hela kvällen”

“Robert och Maria verkar jordnära”

“Fick postkonsertdepression”

“Linus Wahlgren är otroligt duktig och röstlik”

“Rysligt fantastiskt bästa”

“Allt flöt på bra”

“Kunde inte komma in på mitt konto trots rätt lösenord”

👍 72   👎 38

Ticketmaster har en bra kundservice med trevligt bemötande och bra platser (70%). Servitörerna är trevliga och maten är god (80%). Dock kan det vara problematiskt med högt ljud som stör barnen och ineffektiv lösenordsåterställningssupport (60%). Sammantaget är kundservicen bra men kan förbättras när det gäller att hantera problem snabbare och mer effektivt.

Kommunikation : Snacka om en blandad kompott!

“Lång kötid och köproblem”

“Problem med att köpa biljetter”

“Bannad från att köpa”

“Bra musik”

“jätteproffsiga”

“Fantastisk musikalisk underhållning”

“Trevlig historisk upplevelse”

“Inga problem alls”

“Vi är så nöjda”

“uppmärksamma på känslor”

“Nära, mänskligt och engagerande”

“Överraskande positivt”

“Mycket bra låtar”

“Fick postkonsertdepression”

“Försenad publik”

“Bra lokaler med lagom mycket folk”

“Allt flöt på bra”

“Naturligtvis mycket bra musik!!!!!”

“Kunde inte komma in på mitt konto trots rätt lösenord”

“Bra ljud”

👍 73   👎 39

Ticketmasters kommunikation får blandade recensioner. Många beskriver trevligt bemötande vid biljettkassan och bra artistval, medan andra påpekar problem med kommunikation och långsam respons från supporten. Överlag verkar det vara en bra upplevelse med fantastisk underhållning och bra ljudkvalitet, men vissa upplever bristande kommunikation och negativa interaktioner med andra besökare. (70%)

Webbplats : Bra artister, men varför så långt från scenen?

“Dålig webbplats”

“Problem med att köpa biljetter”

“jätteproffsiga”

“Kunde inte komma in på mitt konto trots rätt lösenord”

👍 11   👎 5

Ticketmaster har en bra storlek på klubben för uppträdanden (80%), bra artister (80%) och mycket bra artister (100%). Nackdelar inkluderar bristen på storbild för att se artisterna bättre från läktaren (60%), obehagliga avgaser i cirkustältet (40%), och ojämn nivå samt för varmt i tältet (60%). Dansade var verkligen inne i sin egen känsla (100%), mindre lokaler som Kungsbacka teater är bra (100%), och bra lösning på lokal (100%). Vissa måste flyttas från Malmö arena (0%) vilket kan vara frustrerande. Brist på storbild är även ett återkommande problem (60%). Totalt sett är Ticketmaster en bra plattform för att köpa biljetter till evenemang, men det finns vissa områden som behöver förbättras för att förbättra användarupplevelsen.

Returpolicy : Vilka blandade känslor!

👍 2   👎 0

Ticketmasters returpolicy har både fördelar och nackdelar enligt recensionerna. En fördel är att de erbjuder återbetalning för oanvända biljetter (67%), vilket ger en viss trygghet för köparna. Å andra sidan finns det klagomål om att det kan vara svårt att få en återbetalning om ett evenemang blir inställt eller flyttat (33%). Sammantaget verkar det som att Ticketmasters returpolicy har vissa fördelar men kan vara förbättringsbar när det gäller att hantera inställda evenemang.


Om Ticketmaster

Ticketmaster är ett amerikanskt företag som specialiserar sig på försäljning och distribution av biljetter. Företaget grundades 1976 och har sedan dess vuxit till att bli en av världens ledande biljettdistributörer, som erbjuder biljetter till en mängd olika evenemang, inklusive konserter, sportevenemang, teaterföreställningar och andra liveunderhållningar. Ticketmaster förmedlar biljetter genom sin webbplats, callcenter och genom ett nätverk av försäljningsställen. Under årens lopp har Ticketmaster expanderat sina tjänster globalt och etablerat sig i många länder över hela världen. Företaget har också integrerat modern teknologi i sin service för att förbättra kundupplevelsen, såsom mobilbiljetter och dynamisk prissättning.


Kontaktinformation

🌐 www.ticketmaster.se



Kategorier

Tjänster | Övriga Tjänster