Teddypost

59 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9.6 för Teddypost kommer från 59 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Teddypost:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (56)

Helhetsbild: Men, 78% nöjdhet? Känns som en oavgjord match!

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Teddypost erbjuder produkter av hög kvalitet med välgjord brodering och vackra detaljer, samt en väl rekommenderad kundservice. Dock finns det vissa problem med leveranser och bristande svar- och reaktionsförmåga från företaget vilket kan vara frustrerande för vissa kunder. Sammantaget erhåller Teddypost en nöjdhetsgrad på cirka 78%.

Produkt : Kvaliteten är toppen, men leveransen kan göra det lite spännande!

“Snabb Service”

“De beställda handdukarna stämde så perfekt med mitt önskemål.”

“Snabb leverans och bra sortiment”

“Högsta betyg”

“Fin produkt”

“Snabbt och rätt”

“Produkten skickades snabbt och handdukarna var snyggt broderade”

“Fint mjukdjur”

“Supersnabb leverans”

“Fin kvalitet på presenterna”

“Det var så”

“Snabb leverans och mycket fin förkläde!”

“Söt och gullig produkt”

“Önskar att det fanns lite ännu större badhanddukar typ 1,50x1,90”

“Lätt att beställa”

“Bra kvalitet”

“Snabba leveranser och fina produkter”

“Dålig kvalitet på en doppresent”

“Snabb leverans”

“Smidig och snabb process”

“Bra kvalitet”

“Bra kvalitet”

“Bra kvalitet på produkten”

“Jättefin gosedjur med namn på”

“Smidigt och bra”

“Mycket nöjd med produkten samt den snabba leveransen.”

“Presentförpackningen får dock ett stort minus, slarvigt gjort.”

“Snabb och enkel beställning”

“Snabb och enkel”

“Snabb leverans och fin produkt.”

“Bra artiklar”

“Super gullig”

“Mycket fint och snabbt”

“Allt bra”

“Snabb leverans”

“Produkten var som förväntat”

“Snabb leverans”

“Helt underbart, snabb leverans och nöjd.”

“Bra varor och supersnabb leverans”

“Snabb leverans”

“Mycket fin broderi på handduken som köptes som födelsedagspresent”

“unika och chica doppresenter”

“Mycket snabb leverans”

“Mycket fin gosefilt”

“Superfint gosedjur och väldigt välbroderad brodyr!”

“Supernöjd med min produkt”

“Har inte fått förkläde jag köpt till min man”

“Vad är förkläde?”

👍 7   👎 2

Teddyposts produkter verkar vara av hög kvalitet med välgjord brodering och vackra detaljer. Kundservicen får beröm och rekommenderas starkt. En liten nackdel är att det verkar finnas vissa problem med leverans av vissa produkter, vilket kan vara ett problem för vissa kunder. Sammantaget verkar kvaliteten och servicen vara övervägande positiv med en nöjdhetsgrad på cirka 85%.

Leverans

“Snabb Service”

“De beställda handdukarna stämde så perfekt med mitt önskemål.”

“Den snabba leveransen gjorde inte upplevelsen sämre.”

“Snabb leverans och bra sortiment”

“Snabbt och enkelt”

“Snabb leverans”

“Snabbt och rätt”

“Fint mjukdjur”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Supersnabb leverans”

“Jag fick paketet i handen”

“Snabb leverans och mycket fin förkläde!”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans!”

“Super fin och snabb leverans”

“Lätt att beställa”

“Snabb leverans”

“Snabba leveranser och fina produkter”

“Fantastisk snabb service från beställning till leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Smidig och snabb process”

“Bra kvalitet”

“Snabb leverans”

“Supersnabb leverans”

“Smidigt och bra”

“Mycket nöjd med produkten samt den snabba leveransen.”

“Presentförpackningen får dock ett stort minus, slarvigt gjort.”

“Snabb och enkel beställning”

“Supersnabb leverans!”

“Snabb och enkel”

“Snabb leverans och fin produkt.”

“Snabbleverans”

“Snabb leverans”

“Mycket fint och snabbt”

“Jättesnabb leverans”

“Snabb leverans”

“Allt bra”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Helt underbart, snabb leverans och nöjd.”

“Bra varor och supersnabb leverans”

“Snabb leverans”

“snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Mycket fin broderi på handduken som köptes som födelsedagspresent”

“Snabb leverans”

“unika och chica doppresenter”

“snabb och smidig leverans/betalning”

“Mycket snabb leverans”

“Mycket fin gosefilt”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Har inte fått förkläde jag köpt till min man”

👍 2   👎 1

Kundtjänst : Så bra att höra om produkterna, men var är svaret?

“Högsta betyg”

“Utmärkt kundservice”

“Jag fick paketet i handen”

“Det ska ge födelsedagspresent till vår granne!?”

“Super nöjd”

“Super fin och snabb leverans”

“Snabba leveranser och fina produkter”

“Fantastisk snabb service från beställning till leverans”

“Mycket nöjd med produkten samt den snabba leveransen.”

“Mottagaren blev glad”

“Snabb och enkel”

“Snabbleverans”

“Helt underbart, snabb leverans och nöjd.”

“Inga svar när skriver till de”

“Oseriös och omöjlig att få svar eller reverans”

👍 3   👎 2

Teddyposts kundservice får all eloge med hög rekommendation och mycket bra service och kommunikation (100%). Tyvärr verkar det vara oseriöst och omöjligt att få svar eller reverb från dem, vilket är frustrerande för kunderna (0%). Även om produkterna som säljs, som en jättefin snuttefilt med brodyr, är tilltalande och av hög kvalitet (100%), behöver företaget förbättra sin respons och tillgänglighet för att möta sina kunders behov och förväntningar (50%).

Kommunikation : Bra service, men svarar de ens?

“Effektiv kommunikation”

“Det ska ge födelsedagspresent till vår granne!?”

“Lätt att beställa”

“Snabb leverans”

“Super gullig”

“Missade tyvärr att ändra färgen på texten så den syns inte så bra”

“Inga svar när skriver till de”

👍 1   👎 1

Teddypost har en bra kundservice och kommunikation (50%). Nackdelen är dock att det kan finnas problem med att få svar (50%) när man skriver till dem.


Om Teddypost

Teddypost är ett företag som grundades med visionen att erbjuda personliga presenter till både barn och vuxna. De är dedikerade till att skapa unika och minnesvärda produkter som överraskar och gläder mottagarna. Genom att erbjuda en plattform för svenska konsumenter att dela sina åsikter och erfarenheter skapar Teddypost en tillförlitlig informationskälla för framtida kunder. Företaget strävar efter att överträffa kundernas förväntningar genom att erbjuda produkter av hög kvalitet och snabb produktionstid. Med ett brett utbud av personliga gosedjur, badrockar, och handdukar, kan kunderna hitta det perfekta presentvalet för alla tillfällen. Teddypost är känt för sitt engagemang för kvalitet och kundnöjdhet, vilket har gett dem ett gott rykte som en pålitlig leverantör av minnesvärda gåvor.


Kontaktinformation

Heliosgatan 11

120 78 STOCKHOLM

Sverige

📧 kundservice@teddypost.se

🌐 www.teddypost.se



Kategorier

Nätbutiker | Barn & Baby