River Island

2 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för River Island kommer från 2 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för River Island:

TrustPilot (2)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundservice River Island har fått blandade recensioner från kunder. Vissa har klagat på långa svarstider och svårt att få hjälp, medan andra har uppskattat vänlig personal och snabb respons. Kommunikationen behöver förbättras för att möta kundernas förväntningar och minska frustrationen. (50%)

“Ingen svar på mejl med ordernr”

“Kunde inte kommunicera på svenska”

“Vill läxa upp butiken genom klagomål hos konsumentverket”

👍 0   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Marija Mijic - 22 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Betalade 890kr för sandalerna
  • Fick aldrig min beställning
  • Ingen svar på mejl med ordernr
  • Kommer aldrig beställa något från de..... ?

Samer Ahi - 31 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Ljuger om bytesrätten
  • Bråkig och envis personal
  • Fel storlek på grund av säljaren
  • Argumenterar för att etiketten var trasig
  • Kunde inte kommunicera på svenska
  • Förlorade 700kr på en byxa som var för liten
  • Vill läxa upp butiken genom klagomål hos konsumentverket