Partymagasin

40 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Partymagasin kommer från 40 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Partymagasin:

Trustpilot

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Partymagasin har en delvis komplicerad returpolicy med svårigheter att få en fraktsedel för retur och en långsam returprocess, vilket resulterar i problem med återbetalningar. Trots detta är det positivt att vissa kunder har blivit delvis kompenserade för sina köp. (40%)

“Långsam hantering av reklamation”

“Problem med återbetalning”

“Otillräcklig information vid retur”

“fick mail om fri retur i utbyte mot att ta bort recensionen”

“Svårt att få återbetalning efter retur”

“Svarar inte på mail eller samtal”

“dyr returpolicy”

“Bluff-företag utan återbetalning och nonchalerande kundtjänst”

👍 2   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Elin Nielsen - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam hantering av reklamation
  • Dålig kommunikation via mail
  • Problem med återbetalning
  • Otillräcklig information vid retur

Patrik Sievers - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • långa leveranstider i december
  • Helt värdelöst
  • rekommenderar alla att hålla sig borta från detta företaget
  • fick mail om fri retur i utbyte mot att ta bort recensionen
  • har fortfarande inte fått mina varor

Johan Rönn - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydliga med leveranstider
  • Dålig svarstid och kommunikation från kundservice
  • Levereras sent efter evenemanget
  • Svårt att få återbetalning efter retur

Emilia Åkesson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Svarar inte på mail eller samtal
  • Rekommenderar inte att handla

Kersti - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • långa leveranstider (14-35 dagar)
  • osäkert företag från Kina
  • bristande kundservice
  • dyr returpolicy

Kristoffer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bluff-företag utan återbetalning och nonchalerande kundtjänst
  • Inget lager, varorna kommer inte
  • Bättre att handla från AliExpress för halva priset
  • Partymagasins bedrägeri