Parfym

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 9.2 för Parfym kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Parfym:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Parfym erbjuder en generös returpolicy med enkla förfaranden för att ångra köp eller byta produkter, vilket har uppskattats av många kunder. Tyvärr har vissa kunder upplevt att de fått betala en avgift på 229kr när de inte hunnit hämta sina paket, vilket kan vara en nackdel. Totalt sett verkar dock returneringsprocessen vara smidig och fördelarna med den generösa returpolicyn överväger eventuella avgifter för vissa kunder. (75%)

“Återbetalning gjord direkt”

“svårt att returnera”

“Besviken över att jag inte fick skicka tillbaka utan kostnad.”

👍 9   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mina Tahic - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fick förslag på att göra ny beställning
  • Återbetalning gjord direkt

Madeleine - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • trasig produkt
  • svårt att returnera
  • kräver extra köp för retur
  • besvärligt att hantera

Kerstin Maria Nilsson - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Besviken över att jag inte fick skicka tillbaka utan kostnad.